What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 voor polderarcade. Dank voor de parts!
+1 voor Asure. mega ultra hypersnelle betaling! Ik heb de seal niet van de doos gehaald ;)

+1 Voor de Rage from the Cage!
Hij had de doos voor mijn gevoel op de post binnen een uur, sneller kan haast niet denk ik.

+1 voor Dr Doggystyle. Rappe betaling. 's ochtends een pm, 's middags geld al op de rekening.

+1000000 voor jinxzerklaas (dat hij de ballen heeft om een container te bestellen uit Japan) en ook een beetje voor hasan (voor de service)
De initial D6 cab is mijn holy grail!! :mrgreen:

Waanzinnig Marco! Ontzettend veel plezier ermee. Ik wil wel eens een keertje langskomen voor een avondje fun :D

polderarcade":1c1bzy7b said:
nog even een plus voor de volgende mensen somige wat langer geleden dan de ander maar allemaal pretig zaken gedaan :D

Dr Doggystyle
AkUmA
Sp33dFr34k
wibraman
robinholland
Wederzijds, bedankt!

+1 voor de beatmaster, door zijn tech-skills kan ik eindelijk outrun 2sp spelen zoals het bedoeld is (namelijk met force feedback) :mrgreen:
Echt super Pascal, can't thank you enough :D

Back