What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 beau, super bedankt voor de buriki one.
+1 cageman, bedankt voor je geduld. Erg blij met de pc engine.
+1 ckong, ben erg blij met de pc engine arcadestick. Enige die NEC HE gemaakt heeft voor de pce
 
+1 voor Beau voor de mvs 2 slot, ziet er fantastisch uit
Zorg je wel dat het geld voor jou is en niet wordt uitgegeven aan een Louis Vuitton tas 😉
 
+1 erbij voor Lorre001, bovenop zijn toch al smetteloos blazoen :D
Thanks Refik espgaluda 2 is in goede handen en je mag haar altijd komen spelen
 
+1 voor ratson, heb een PCB van hem overgenomen die net zo oud is als hijzelf;
Space invaders. Bedankt kerel :mrgreen:
 
+1 voor de adonis van het forum en het NGC; Hasan :mrgreen:
Bedankt kerel, eindelijk een perfect werkende namco converter
 
Marcosan30":23vjf52n said:
+1 voor Beau voor de mvs 2 slot, ziet er fantastisch uit
Zorg je wel dat het geld voor jou is en niet wordt uitgegeven aan een Louis Vuitton tas 😉

Haha is voor mijn vrouw niet intressant voor dat geld heeft ze niet eens een sleutel hanger.
Maar ben blij dat je hem mooi vind
 
+1 Ratson voor de 360! Kan eindelijk binnenkort ook Akai Katana thuis spelen! :D
+1 Beau voor de Hyper NeoGeo64. Buriki One is wel ff wennen qua controls, maar is zeker wel een vette game

+1 Cageman en Hassan voor de Nanao MS9 + passende Naomi bezel! Gaat chapddr zijn oude Naomi wel blij van worden denk ik

Als laatste nog +1 Asure voor een mediaspeler en een nieuwe plastic behuizing voor mijn CPS2 moederbord die helemaal naar de tering was

Sowieso +100 voor heel Nozomi voor alle gezelligheid van gistermiddag op de nieuwjaarsborrel!
 
+1 voor Anton, voor het geduld en dat ie mij heeft laten winnen :)

+1 voor Marcosan, het geld was en is eerder binnen dan de levering, topspeed!! Was ie alleen maar iets sneller met z'n kart :D

+1 voor El Pancho, waar we de Bishi Bashi voorlopig van mogen lenen, dus hopelijk in maart te zien en te spelen!

+1 voor Robert, die 2 jaar z'n kast heeft achtergelaten en nu, weliswaar met een bruut scherm, hem pas heeft opgehaald haha. Het NGC is daardoor ook een media speler rijker en ik heb weer mijn 21" Hantarex terug voor mijn bescheiden gamekamertje :)
 
+1 Beau Metal slug 3 en Real bout kit!
+1 Ken voor Rockman!
+1 Doc81 voor Bug!

ennuh een dike +1 voor de organisatie. Was te gek gister! :)
 
Back
Top