What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Dat handycam filmen vind ik wel wat. Cloverfield / District 9 werken wel op die manier imho.

Nog niet gezien, maar thx voor de tip.

Ga hem straks kijken.
 
Cloverfield was inderdaad een geweldige film...had er van te voren (expres) heel erg weinig van gezien en over gelezen, dus was ik aangenaam verrast.
 
Trek me zowiezo niet veel aan van wat bladen/magazines schrijven over films, ieder heeft zo z'n eigen visie/beleving voor een bepaalde film.
Kijk ook erg uit naar District 9 :)
 
Zojuist " Paranormal activity" gezien; film is echt waardeloos.... Snap niet dat er zoveel positieve kritieken zijn, zeker de bioscoop niet waard als je het mij vraagt.
 
PA heeft huize Pancho in 2-en verdeeld.
Mijn vriendin vond hem echt heel erg eng. Moest er helemaal van loskomen.
Ik was hem snel vergeten.

Wat de film voor heeft is het uitstekende acteerwerk.
Ook waren de nachtbeelden met timer in beeld in het begin wel spannend, of wanneer de nacht aanbrak en de camera werd neergezet.

Wel aardig hoe de film gebracht wordt. Als openbaar gemaakt bewijsmateriaal vd politie.
Ook doen de acteurs mee met hun eigen naam (dacht dat gezien te hebben op imdb) wat meehelpt in "is het nu een film of docu ?......."

Tis geen Cloverfield .....
 
PA heb ik nog niet gezien, maar ik ben bang dat ik em net zo waardeloos ga vinden als The Blair Witch project destijds.

De remake van Dawn Of The Dead vond ik eigenlijk heel erg geslaagd! Of schop ik nu tegen iets heiligs aan ? :)

En Drag Me To Hell is een verassend leuke film. Zeker kijken als je van Evil dead houdt. Zet het geluid hard, dan schrik je je op bepaalde momenten helemaal de t***ng.
 
OneEye":23n96jy9 said:
De remake van Dawn Of The Dead vond ik eigenlijk heel erg geslaagd! Of schop ik nu tegen iets heiligs aan ? :)

Eigenlijk wel, maar ik zie het niet echt als een remake en als je het op die manier bekijkt, is het een zeer vermakelijke zombiefilm.
 
Hey,

ik ben Sjoerd, 24 jaar en woonachtig in Gemert (bij Eindhoven) en Maastricht. Voornamelijk in Maastricht, omdat ik daar geneeskunde studeer :)
Ben ruim een jaar geleden in het wereldje van de game-verzamelaars gerold en heb nu +- 1000 titels (vooral NES en PS1/2.. alles compleet)

verder ben ik een fervent liefhebber van de hardere muzieksoorten (The Dillinger Escape Plan, Parkway Drive etc) en kijk ik natuurlijk graag films met vrienden/huisgenoten/vriendin

ik hoop hier veel kennis en info op te doen over mijn toekomstige MVS!
 
Welkom Sjoerd!

In 1 jaar 1000 titels bij elkaar verzameld? Indrukwekkend, ik kan niet anders zeggen..!

Ik ben zelf ook wel een MVS liefhebber, en ik ben daar op Nozomi zeker niet de enige in ;-) Heb je nog bepaalde titels in je hoofd die straks zeker in je cab moeten draaien? Ben benieuwd of je gamekeuze een beetje uitlijnt met je muziekvoorkeur :-)
 
ik heb de volgende 6 titels op mijn lijst staan voor de MVS:
- blazing star
- soccer brawl
- Metal Slug 3
- Neo Bomberman
- Samurai Shodown 5 (heb ik al full kit.. komt deze week binnen)
- 6e weet ik nog niet

ik weet dat ze duur zijn.. maarja dat hoort er bij :p
 
Voor elk wat wils dus. Je zou voor de 6e iets als Puzzle Bobble kunnen nemen. Dat genre lijkt nog te ontbreken in je lijst.
 
hallo ik ben tom 24jaar uit waalwijk ..ben grote fan van nintendo . verder werk ik als servicemonteur voor cv.ketels en in mijn vrije tijd veel- gamen en muziek maken ..chillen en veel feesten/organiseren ..
zin om te luisteren naar mijn muziek hier mijn site www.myspace.com/messias666
nja dat was et wel..
proost :D
 
heheh eindelijk gevonden waar ik me kan voorstellen
zoals jullie wel zien is dit voor mij de eerste keer op een forum/ben niet zo van het internette 😉
ik ben tom 24jaar en woon in waalwijk ben van beroep service monteur voor cv ketels ..
ben vanaf de eerste nintendo 8bit eigenlijk helmaal verslaafd geraakt aan computeren ...en ja eigenlijk alles wat met nintendo te maken heeft doet me goed :)heb dan ook vanaf de 8bit alle nintendo s in huis ...
en laatst toch voor het eerst een ps3 gehaald ,,,,want von hem toch wel erg vet :)
en dan nu voor et eerst een arcade kast gekocht omdat ik die altijd al 1 heb willen hebben..als het goed is eind deze week een gelukkige bezitter :)
ben erg benieuwd hoe et allemaal te werk gaat..
maar dat komt wel goed..ik hou vooral van de 8-16bit games voor de nintendo hoop dus dat ik zoiets ook in mijn kastje kan krijgen ,.,,
verder mijn grote hobby is live muziek maken met drumcomputers/samplers en synthesyzers..
hier mijn site voorals je zin hebt in wat muziek..
www.myspace.com/messias666
zoo ja dat was et een beetje greets tom
[/u][/quote][/list]
 
Hi Messias,

heb al een paar posts van je gezien. Dus je krijgt deze week een Aero City van het team Pascal/Hasan? En dat is je eerste cab? Wel vet, meteen een goed begin.

Ben echt benieuwd naar je eerste reactie. Please post een paar foto's van je nieuwe aanwinst als het zover is.

Van welk gamegenre wordt je eigenlijk warm? De meesten hier zijn echte SHMUP fans of Fighter fanaten. Je hebt natuurlijk nog geen arcade ervaring, tenminste niet wat betreft arcade gamen thuis, maar je zult wel snel zien dat er een wereld voor je open gaat. Je kunt met arcade gamen zoveel kanten op, zowle wat betreft het gamegenre, maar ook wat arcade techniek betreft.

Have Fun :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top