hey hey heeey 
Ik ben Johan, ben 28 jaar.. en sinds een paar weken helemaal weg van de japanse candy cabs. :mrgreen: arcade freak was ik al.. ben dit jaar in singapore geweest en heb daar RIJEN.. en dan bedoel ik RIJEN met sega new astro city's zien staan.. ik was gelijk verkocht.. dacht gelijk aan een oude bekende van mij.. en die kennen de meeste mensen hier ook wel.. RKLOK, hij heeft me een mooie SNAC verkocht.. 8)
m,n game collectie:
Taito F3 board + puzzle bobble 2x, 3 en 4 en bubble symphony
Taito G-net board + super puzzlebobble
Neogeo 4 slot + 9 games.. (noem ik nog wel een keer op)
voor pics.. ga naar: http://www.xs4all.nl/~jhnv/Arcade/
OF!! ga naar: http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2385
hoop dat ik hier veel andere game freaks vind :mrgreen:
Ik ben Johan, ben 28 jaar.. en sinds een paar weken helemaal weg van de japanse candy cabs. :mrgreen: arcade freak was ik al.. ben dit jaar in singapore geweest en heb daar RIJEN.. en dan bedoel ik RIJEN met sega new astro city's zien staan.. ik was gelijk verkocht.. dacht gelijk aan een oude bekende van mij.. en die kennen de meeste mensen hier ook wel.. RKLOK, hij heeft me een mooie SNAC verkocht.. 8)
m,n game collectie:
Taito F3 board + puzzle bobble 2x, 3 en 4 en bubble symphony
Taito G-net board + super puzzlebobble
Neogeo 4 slot + 9 games.. (noem ik nog wel een keer op)
voor pics.. ga naar: http://www.xs4all.nl/~jhnv/Arcade/
OF!! ga naar: http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2385
hoop dat ik hier veel andere game freaks vind :mrgreen: