What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo allen,

Mijn naam is Vincent en verzamel alles wat met retro te maken heeft en gemaakt is in de jaren 80-90. Tevens ben ik in het bezit van drie arcadekasten en voel mij daardoor verplicht hier aan te melden. Voor mijn werk ben ik techneut bovendien is knutselen aan de kasten mijn favoriete hobby, vooral omdat ik vroeger al mijn spaarcenten aan die dingen kwijt ben geraakt.

Groeten
 
cthulhu":3u66h89e said:
Welkom! Wat voor kasten heb je? Foto's?
Sega Rally Twin, een jamma en een MAME, van alles wat zeg maar. Foto's zal ik zeker een keer plaatsen!
 
Hallo!

Mijn naam is Niels en woonachtend in Gelderland. Altijd al een fan geweest van retro consoles en/of computers en daardoor diverse hardware in mijn bezit gehad.

Tegenwoordig ben ik gefocust op het verzamelen van Neo Geo MVS titels voor mijn CMVS en zoek ik MP en eBay met regelmaat af naar missende titels :)
 
Hey allemaal, Jaimers hier.

Ik heb een tijdje geleden hier een account aangemaakt maar ik dacht dat ik me maar eens even voorstel.
23 jaar en super grote fan van arcade spellen sinds 2010, voornamelijk van de shmups.
Ben sindsdien lang actief geweest op allerlei Engelse forums maar het was alleen laatst dat ik hoorde dat er ook een dergelijk arcade forum (met zelfs een arcade?) hier in Nederland bestaat. Dat was nogal een aangename verassing.

Mijn favoriete shmups zijn voornamelijk van Cave, Psikyo en Seibu maar ik speel ook een hoop doujins. Ik heb all een aantal 2-ALL's maar ik denk dat mijn doel is om ze toch eens allemaal een keer helemaal uit te spelen met een goede score daarbij.
 
Hartelijk welkom! Heb al een aantal 1CC videos van jou gezien en ben zéér onder de indruk (lees: jaloers...vooral op die van Dangun Feveron). En ja, er bestaat een Nozomi Game Center, waar alle leden welkom zijn zodra er een event georganiseerd wordt...ben zelf naar een aantal geweest en heb mij er altijd zeer geamuseerd.
 
Welkom Jaimers!

En respect man, volg jouw youtube kanaal al een tijdje, en jouw skills qua shmups zijn erg indrukwekkend!
 
sombetzki":50dt3fhn said:
Welkom Jaimers!

En respect man, volg jouw youtube kanaal al een tijdje, en jouw skills qua shmups zijn erg indrukwekkend!

op het volgen van het kanaal na, dacht ik exact hetzelfde. welkom hier
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top