What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Bij deze zou ik me even voorstellen.

Mijn naam is Nick en ik game en verzamel al vele jaren.
Ik verzamel vooral 3d platformers het laatste jaar ook steeds meer shmups
Via de shmups ben ik ook op dit forum uitgekomen, had me alleen nog steeds niet voor gesteld.
mocht je dus nog wat kwijt willen stuur dan vooral een pm wat je eventueel in de aanbieding hebt.
 
Hi :]

I am very glad my account got activated ^^ on shmups.com waiwainl told me about Nozomi!

My name is Philipp, I am 29 years old and I will move to Groningen sometime very soon to study!

So I am looking for retro game buddies here to meet with in Groningen! Would love to have some friends who share my interests. I am into Japanese games from the early eighties to the present. Arcade, console, handheld, everything! Fighting games, Shooting games and anything else I like.

waiwainl mentioned there were many of "us" in Groningen, I hope this is true and that all these nice fellas read this and want to get in touch with me :)

Unfortunately I don't speak any Dutch yet but I am working on that! Hope that is okay for you.

Looking forward to reading your replies!

Edit: Are there any arcades left in Groningen? And is there any section here on Nozomi about meetings and stuff?
 
Oh cool. Will be there for sure one day. Really hope I find some mates in Groningen, nobody has replied yet :cry:

Also I know there are some strong fighting game players and notable tournaments in Holland, where can I find the Dutch fighting game community on the internet? I suppose Nozomi is rather for retro and arcade gaming in general, right?!
 
Hallo mensen!

Anime en Games fan hier uit het noorden van ons landje.

Ik ben sinds een jaar of zo behoorlijk met shmups bezig, voornamelijk Crimson Clover, Gundemonium en nog een paar PC games. Ontzettend vermakelijk en na lang hier zitten spieken naar verzamelingen en zo toch besloten om mij te registreren. Mijn favo genres zijn dan ook Shmups en Visual Novels, soms wat JRPG's. Ik ben wel echt een PC gamer en heb niet bijzonder veel met consoles omdat ik denk dat ik daar teveel aan uit ga geven :P En zo komt mijn anime collectie niet meer aan de beurt.

Over wat mogelijke upgrades heb ik wat vraagjes die ik nog even elders hier ga posten.
 
Welkom. Genoeg shmup liefhebbers hier...vooral Cave is mateloos populair (ook bij mij). Speel je naast PC shmups zoals Crimson Clover ook nog arcade shmups (bijvoorbeeld via emulatie)?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top