What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Abc123":1ubqkn0z said:
Ik ben Abc123 en vriend van Ratson en Vwbabe84. Ik hou van gamen, politiek en muziek. Ik ben bassist en speel al geruime tijd bas. Binnenkort hopelijk weer een bandje vinden om in te spelen. Voor meer vragen, hoor ik het wel!
Welkom eindelijk je forumnaam beslist. Leuk dat je heb aangemeld.
 
vwbabe84":pw9wa2vc said:
Abc123":pw9wa2vc said:
Ik ben Abc123 en vriend van Ratson en Vwbabe84. Ik hou van gamen, politiek en muziek. Ik ben bassist en speel al geruime tijd bas. Binnenkort hopelijk weer een bandje vinden om in te spelen. Voor meer vragen, hoor ik het wel!
Welkom eindelijk je forumnaam beslist. Leuk dat je heb aangemeld.
Ja, ik ben er ook blij mee. Een naam die wel blijft hangen bij mensen.
 
Ook al even lid maar ik zal me ook even voorstellen,

Al een tijd aan het verzamelen van retro games.
onder andere het volgende heb ik aan oude consoles:

SNES
SEGA MEGADRIVE
SEGA MEGACD
SEGA 32X
PC ENGINE DUO-R
SEGA DREAMCAST
SEGA SATURN
NEOGEO CD
PS2
PS3
XBOX
XBOX360

De laatste 4 heb ik op marktplaats staan aangezien ik daar minder warm van wordt.
Sinds een jaar of twee ook arcade borden aan het sparen en sinds een tijd ook in het bezit van een arcade kast. Deze kast heb ik hier gevonden en het is een midway kast. Deze ben ik aan het restaureren.

Verder is de tweede kast op komst. Deze zal binnen een week of 2 geleverd worden. Dit is een Dynamo HS5 kast die ik voor capcom borden wil gaan gebruiken.

Echt een fanatiek fighter en brawler fan.

Mijn naam is Jeroen en ben 32 jaar alweer. Verliefd en eerste kleine op komst :).
woonachtig nog in omgeving nijmegen.
 
cthulhu":1yz1wigw said:
Abc123":1yz1wigw said:
Yep, de kerel met de grote afro, kan niet missen. :mrgreen:

Je komt me bekend voor...toevallig laatst Indonesisch afgehaald in Dordrecht?

Ja dat klopt waren wij. Ik woon er vlak bij. Hij ging met mij en gypsyqueen stappen.
 
vwbabe84":223sgoeh said:
Ja dat klopt waren wij. Ik woon er vlak bij. Hij ging met mij en gypsyqueen stappen.

Ah, dat dacht ik al, ik kwam met m'n zoontje ook wat afhalen en die afro vergeet je gewoonweg niet meer (positief bedoeld overigens).
Heb ook in de buurt gewoond tot zo'n 9 jaar geleden (25 jaar in totaal).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top