Welkom eindelijk je forumnaam beslist. Leuk dat je heb aangemeld.Abc123":1ubqkn0z said:Ik ben Abc123 en vriend van Ratson en Vwbabe84. Ik hou van gamen, politiek en muziek. Ik ben bassist en speel al geruime tijd bas. Binnenkort hopelijk weer een bandje vinden om in te spelen. Voor meer vragen, hoor ik het wel!
Ja, ik ben er ook blij mee. Een naam die wel blijft hangen bij mensen.vwbabe84":pw9wa2vc said:Welkom eindelijk je forumnaam beslist. Leuk dat je heb aangemeld.Abc123":pw9wa2vc said:Ik ben Abc123 en vriend van Ratson en Vwbabe84. Ik hou van gamen, politiek en muziek. Ik ben bassist en speel al geruime tijd bas. Binnenkort hopelijk weer een bandje vinden om in te spelen. Voor meer vragen, hoor ik het wel!
Leuke naam toch? :twisted:Beatmaster-P":2binba7t said:Tja "Abc123" je moet er maar opkomen..
ABC as easy as 123Abc123":2ooulyoy said:Leuke naam toch? :twisted:Beatmaster-P":2ooulyoy said:Tja "Abc123" je moet er maar opkomen..
Yep, de kerel met de grote afro, kan niet missen. :mrgreen:vwbabe84":bidn1olh said:
Abc123":efuv0dj6 said:Yep, de kerel met de grote afro, kan niet missen. :mrgreen:
cthulhu":1yz1wigw said:Abc123":1yz1wigw said:Yep, de kerel met de grote afro, kan niet missen. :mrgreen:
Je komt me bekend voor...toevallig laatst Indonesisch afgehaald in Dordrecht?
vwbabe84":223sgoeh said:Ja dat klopt waren wij. Ik woon er vlak bij. Hij ging met mij en gypsyqueen stappen.
STALKER!!!!11111 :shock:cthulhu":3art9xrk said:Abc123":3art9xrk said:Yep, de kerel met de grote afro, kan niet missen. :mrgreen:
Je komt me bekend voor...toevallig laatst Indonesisch afgehaald in Dordrecht?