What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hé Bart / Polderarcade,

Leuk om je ook hier welkom te kunnen heten. Goede community hier, net als op DLF, dat zul je zien. En ook hier worden af en toe meets georganiseerd.
 
Ken":3h896qm0 said:
Welkom! Gaat de goede kant op met nieuwe leden de laatste tijd :)

Als je er zo nu en dan een paar activeert wel ja :p
 
Hey, welkom op het forum.
Jammer dat O. Wolf overleden is.
Toch wel 1 van de meest vette in je line up.
Die UZI....;-)
 
opverzoek van Cageman ;)

Zal ik mij dan maar even voorstelling;

Ik ben Sjors, woon in Nijmegen.
Altijd al een groot retro-game-liefhebber... vooral Sega mega drive is tot een flinke collectie uitgegroeid (Rklok weet er al meer van => zie ebay :mrgreen:)

En als toch een beetje jongensdroom, eindelijk mijn eerste arcade kast gekocht.
Het is een Neo-geo mvs kast, maar met Jamma board met blue elf 2009 v2.0

Heb er al helemaal zin in om de kast weer puntgaaf te maken, vandaar dat mijn eerste post al in het FAQ gedeelte staat :lol: :oops:
 
Goedenmiddag,

Ik ben Jaap uit Roosendaal, al sinds de Videopac G7000 een fervent speler van videospellen, maar pas sinds kort eigenaar van een arcadekast(en).

Inmiddels heb ik hier 2 Naomi Uni's staan om op te knappen, samen met een universele jamma-woody waar nu een Mame-pc in ligt. Op mijn werk heb ik nog een klassieke kast staan, namelijk Cosmic Alien die ook nog wat electro werk vraagt.
Ik lees dit forum al een tijdje, maar vond het wel tijd worden om eens een keer mee te doen.
 
Welkom!

streekgenoot, weer een liefhebber uit de omgeving gevonden (Sprundel hier)
:mrgreen:
 
Zal me ook maar eens voorstellen :)

Mijn naam is Janno, 26 jaar oud en kom uit de buurt van Venlo. Vanaf de 386 eigenlijk "verslaafd" geraakt aan gamen, maar mocht alleen bij vriendjes op de NES/SNES spelen, die heb ik zelf nooit gekregen/kunnen kopen vroeger. Ik heb wel een Sega Game Gear gekregen, waar ik nog steeds heel blij mee ben dat ik die destijds gekregen heb (ding was zijn tijd heel ver vooruit), heb laatst van Jig nog een mooie Virtua Fighter Game Gear overgenomen uit nostalgie :) Maar de Game Gear is geen console :) Ongeveer 4 jaar geleden heb ik rondgelopen met de gedachte om voor de grap maar eens mijn eigen SNES te kopen, aantal jaren na dato en dat is zo goed bevallen dat ik nu zo ongeveer alles bezit vanaf de NES (daarvoor is me té retro).

Ben me de laatste tijd een beetje aan het oriënteren op het arcade-gedeelte van games, zodoende ook hier terecht gekomen en mee gaan lezen. Heb ondertussen 2 mooie Superguns, maar toch wil ik graag een mooie arcade cab. Het hoe en wat ben ik nog niet helemaal uit, maar ik ben iig al een mooi stuk op weg geholpen hier. De voorkeur ligt nu bij een New Astro City waar o.a. Rklok me aan kan helpen, maar de keuze is nog niet beslist dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)
 
@ Rorsach, welkom hier. Leuk, die kruisbestuiving tussen DLF en Nozomi.

@Sp33dFr34k (mozes kriebel, wat een naam. Waarom deze niet uit te spreken combinatie? De WPA code van je draadloos netwerk? ;) ), ook welkom hier.

Oh wacht, nu zie ik het, het is SpeedFreak
 
Haha thanks, het is een nick die ik nu al meer dan 10 jaar heb, en je hebt het inderdaad goed, het is mijn WPA code haha :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top