Aloha,
31 jaar uit omgeving Breda. Getrouwd, geen kinderen, wel een lieve hond

Ik lees hier eigenlijk al zeker een jaar of 2 mee, zonder rede nooit gepost (ben normaal meer een lezer) maar heb me toch eens aangemeld.
Ik verzamel al sinds jaar en dag consoles. Heb er inmiddels rond de 200 boxed, van heel regulier tot vrij rare.
Natuurlijk ook vrachtwagenladingen aan games.
Normaal game ik gewoon op de ps3/xb360/wii/pc zo door de week af en toe als het werk het toelaat, en in het weekend wil ik nogal eens een retrotje opstarten.
Een niet al te klein deel van mijn collectie komt van Ronnie vandaan ^^
Ik heb altijd een Daytona USA Deluxe kast gehad, deze begin van het jaar verkocht omdat hij toch wel heel erg
groot en log is en toch wel erg in de weg begon te staan.
Een paar weken terug de overstap gemaakt naar een leuke Naomi Universal cab met Naomi 2 & GD. Vooral het kunnen wisselen van games e.d. bevalt me super. Niet 1 kast voor 1 game meer

Heb wat Naomi games van Ahoud gekocht vorige week, zijn koffievoorraad goed doen slinken en onwijs leuk lopen kletsen over vanalles en nogwat arcade-wise, dus ik denk als hier nog meer van zulke leuke mensen zitten moet ik me toch eens aanmelden.
Voor het eerst in mijn leven een Vewlix in het echt gezien. Wauw ^^
En ik heb gister een Blast City bij Ronnie gekocht/besteld als 2e cab, en ik vrees dat er nog wel e.e.a. aan cabinets bij gaat komen (vind nogal veel mooi

).
Ik vind het leuk om ervaringen van mensen te lezen, tips te lezen, en te kijken wat voor hardware leuk zou zijn voor in mijn cabinets voor nu en in de nabije toekomst (buiten Naomi en NeoGeo MVS weet ik niet goed wat er te halen valt).
dus...hoi ^^