What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
ne0":3jl1lm32 said:
Hey is dat DE Marcel? Jij bent toch meer van console en PC? ;) Welkom!

Yup, Vult al z'n vrije tijd naar het zoeken van een mint en boxed Turbo Duo R. Help deze man. :)
 
Welkom. Ronnie, help deze man even aan een mooie Duo R (PC engine, neem ik aan. De Turbo R is een MSX ;-))

Tja.. account activeren duurde even. Vond 'Mr. Loo' tussen alle andere aanmeldingen met geslachtsdelen e.d. in de naam ;-)
 
Cageman":128ay4le said:
Welkom. Ronnie, help deze man even aan een mooie Duo R (PC engine, neem ik aan. De Turbo R is een MSX ;-))

Tja.. account activeren duurde even. Vond 'Mr. Loo' tussen alle andere aanmeldingen met geslachtsdelen e.d. in de naam ;-)

wordt aan gewerkt :)
 
Cageman":nhf5bm1h said:
Vond 'Mr. Loo' tussen alle andere aanmeldingen met geslachtsdelen e.d. in de naam ;-)

Vondt ie vast niet erg. :) Die gif avatar kan beter Marcel. Zal ik effe wat doen?
 
yep moet ook een betere avatar hebben
ff kijken als ik wat kan vinden
oké thx aan jullie die mij helpen zoeken naar en pc engine duo r :lol: :lol:
 
Hoi ik ben Dennis... ik ben dol op arcadekasten en flipperkasten. Kwam toevallig op deze site. Ben ook actief op arcadecontrols en arcademuseum.
Mijn verzameling varieerd met de maand eigenlijk. Op dit moment heb ik twee candy kasten (Baby OK's) maar die wil ik graag inruilen voor een Astro City en aan Naomi cab. Verder heb ik twee gewone cabinets en een oude flipperkast (Bally Black Jack). Verder ben ik een Cocktail tafel aan het bouwen, en heb ik nog een mamekast (een low boy) die ik vanaf scratch aan het bouwen ben...
...
 
Welkom Dennis! Weer een arcade liefhebber, Top! Ben benieuwd naar je posts.
Lache naam trouwens 'Derrick', Nu nog wachten op Tampert. :)
 
Dank je... ik vond het een beetje te ver gaan om mezelf "Der Alte" te noemen ;)

Tja hardcore ben ik nou ook weer niet hoor, ik ben gewoon obsessievelijk met alles bezig.
 
Ben al een tijdje lid van dit forum maar dacht laat ik me ook es even voorstellen.

Ik ben Maarten, 34 jaar en mijn passie voor het gamen begon toen ik op mijn 6de mijn eerste console/computer kreeg, vervolgens mij was ie van Philips.. Vanaf dat moment tot nu zo'n beetje alles gehad van MSX tot nu de x360 en Wii.

Was vanaf jongs af aan ook geintresseerd in Japan, keek later anime, ben kyokushin-karate gaan doen waarbij mijn mooiste ervaring was een maand trainen bij een sensei thuis in Okayama.

Uiteraard mag de arcades en arcadegames niet ontbreken in dit verhaal, heb vele guldens in vele kasten gedaan en genoot van Final Fight, Double Dragon, Outrun en nog veel meer. Jammer genoeg heeft ons huis niet de ruimte voor wat kasten dus het blijft nu even bij console en pc games.

Zo'n 3 jaar geleden had ik het plan gevat om in Japan te gaan studeren en te (willen) wonen, totdat ik in Nederland mijn (chinese) vrouw ontmoette..... Ik ben toch niet gegaan, geen spijt ervan maar Japan heeft echt een speciale plek in mijn hart, dankzij het land, het cultuur, de mensen, het eten, de geschiedenis. En vooral dat ze de arcades nog steeds hoog hebben zitten. Jammer dat arcades hier uitgestorven raken.

Het is daarom goed dat Ken dit forum heeft opgericht, kunnen we nog ergens heen met onze passie. Ik hoop dat Nozomi nog lang zal bestaan!
 
Om mijzelf ook even voor te stellen, mijn naam is Robin, 34 jaar

Mijn interesse in gaming is begonnen toen ik 3 was, kan me het moment nog goed herinneren dat we met een familiefeest dikke fun hadden met Pong destijds.

Mijn interesse in arcade gaming is begonnen toen SF2 uitkwam in 1991. Wilde altijd bij het verlaten van een arcade die hele SF2 cab in gedachten meenemen en dat thuis te hebben staan.

Afgelopen jaar kwam ik bij puur toeval een koopje tegen van een royal video big cab samen met een origineel CPS-1 SF2 CE board en dat smaakte zeker naar meer en inmiddels meer SF games gekocht.

Verder heb ik ook een groot interesse in Japan, ben in Dec 2004 voor 6 dagen in Tokio geweest ten tijden van de psp release, heb 5 uur in de rij moeten wachten voordat ik eindelijk bij Asobitcity in Akihabara de psp kon kopen. Toch de moeite waard achteraf, vind de psp persoonlijk wel een relaxte handheld voor de verschillende emulators.

Ik ga zeker nog eens een keer terug naar Japan, maar dan voor een aantal weken om dan meer te zien en te ervaren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top