A
Anonymous
Guest
Ok, Was begonen met het taten van m'n Egret3. Gereedschap en fototoestel in de aanslag. Wou er een mooi verslagje van maken. Was er dus helemaal klaar voor.
Goed, Ik durfde dus niet verder te gaan tot de vleugelmoeren van de monitor los te draaien en het gewicht even te proeven. Fucking zwaar dat ding! Dat gaat dus niet lukken in m'n eentje gebukt onder de motorkap van de E3. (ben nogal lang namelijk).
Het komt er waarschijnlijk op neer om gewoon de monitor zo voorzichtig mogelijk te tillen en het chassis niet te breken. Erg veel ruimte is er niet achter de monitor in de kast. Ik weet dat het misschien veilig is om alle bekabeling los te koppelen maar dat zag er ook weer een beetje te ingewikkeld uit. (grom!)
Eigenlijk gaat het hierom:
Heeft hier iemand ervaring met het E3 taten? Zijn er dingen waar ik echt op moet letten?
Ik hoor het graag van jullie....
Goed, Ik durfde dus niet verder te gaan tot de vleugelmoeren van de monitor los te draaien en het gewicht even te proeven. Fucking zwaar dat ding! Dat gaat dus niet lukken in m'n eentje gebukt onder de motorkap van de E3. (ben nogal lang namelijk).
Het komt er waarschijnlijk op neer om gewoon de monitor zo voorzichtig mogelijk te tillen en het chassis niet te breken. Erg veel ruimte is er niet achter de monitor in de kast. Ik weet dat het misschien veilig is om alle bekabeling los te koppelen maar dat zag er ook weer een beetje te ingewikkeld uit. (grom!)
Eigenlijk gaat het hierom:
Heeft hier iemand ervaring met het E3 taten? Zijn er dingen waar ik echt op moet letten?
Ik hoor het graag van jullie....