What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

E3 2013

Ken

High Score Hunter
Het feest gaat vanavond (maandag) weer van start om 18:30 met de persconferentie van Microsoft.

Hieronder een makkelijk overzicht van de tijden wanneer we wat kunnen gaan verwachten.
Ben benieuwd vanavond, het is nu toch nu al d'r op of d'r onder voor Microsoft.

schema.png
 
lekker begin met MGS.

hmmm. en daarna een soort playstation plus rip off voor de 360.

Ryse: een soort God of War met romeinen ? Ziet er vet uit.
Killer Instinct ? Verrassend. Maar niet echt brute graphics wat ik zo snel zag.
 
gewoon die stream aan zetten.
nu Forza 5 :)
sodeju. daar krijg ik wel zin in ! Wat ziet dat er bruut uit.
 
Nee, Ken bedoelt op de pressco van MS zelf. Ging ff mis daar. Ben blij dat ik die vent op dat podium niet was. Dat voelt best kut.
 
wat een games vette line up
Ook nog een nieuwe 360
En de xbox one gaat 499 euro kosten
 
Back
Top