d
Shmup Veteran
Precies!pooyan":mswa86kq said:Het is voor mij geen probleem de controls zelf te hacken. Dus als ik het goed begrijp kan ik met je adapter direct een DC of een Saturn op een cab met een 15 kHz monitor aansluiten? Dan heb ik dus beeld en geluid (mono of stereo?) Maakt het nog uit of de console PAL of NTSC is?
Het maakt niet uit of het 50 of 60 hz is. De volgende apparaten zijn getest:
-Dreamcast
-Playstation1
-Saturn
Ik denk dat het wel voor meerdere consoles werkt. In principe elke spelcomputer die RGB scart out heeft.