What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Death Smiles (nieuwe CAVE shmup)

Nog 3 weken en kan dan eindelijk Death Smiles spelen 8)
Nu hopen op een goede port anders verkoop ik m'n japanse 360 :lol:
 
Zit nu in Tokyo, hier en daar wat reklame voor Death Smiles.. leuk om te zien, release is volgende week...
Heb al een paar keer om artwork of posters gevraagd, maar no way ;)......

By the way, 2D shooting is hier nog erg hot in de Arcadehallen, leuk om te zien.
Heb zo'n 20 2d Shooters aangeschaft voor diverse consoles... iemand nog wensen ?? ;)
 
DSC_0037.jpg

DSC_0039.jpg
 
Leuke foto's Ronnie! Veel E3's hebben ze daar.

Heeft er verder niets mee te maken maar de TL buis van m'n E3 is stuk. Tis een hele rare maat 58cm die niet in nederland te krijgen is. Kun jij daar aan komen? (of misschien stiekum uit 1 van die egrets trekken? ) 😉
 
rklok":2wp3oqu1 said:
Zit nu in Tokyo, hier en daar wat reklame voor Death Smiles.. leuk om te zien, release is volgende week...
Heb al een paar keer om artwork of posters gevraagd, maar no way ;)......

By the way, 2D shooting is hier nog erg hot in de Arcadehallen, leuk om te zien.
Heb zo'n 20 2d Shooters aangeschaft voor diverse consoles... iemand nog wensen ?? ;)

Rendering Rangers R2 voor een ietwat normale prijs....maar dat zal wel onmogelijk zijn gok ik ;)
 
Baki":347av479 said:
rklok":347av479 said:
Zit nu in Tokyo, hier en daar wat reklame voor Death Smiles.. leuk om te zien, release is volgende week...
Heb al een paar keer om artwork of posters gevraagd, maar no way ;)......

By the way, 2D shooting is hier nog erg hot in de Arcadehallen, leuk om te zien.
Heb zo'n 20 2d Shooters aangeschaft voor diverse consoles... iemand nog wensen ?? ;)

Rendering Rangers R2 voor een ietwat normale prijs....maar dat zal wel onmogelijk zijn gok ik ;)
Ook al eens gevraagd maar volgens Ronnie ook bijna niet te krijgen.
 
Baki":1xfcvvvi said:
rklok":1xfcvvvi said:
Zit nu in Tokyo, hier en daar wat reklame voor Death Smiles.. leuk om te zien, release is volgende week...
Heb al een paar keer om artwork of posters gevraagd, maar no way ;)......

By the way, 2D shooting is hier nog erg hot in de Arcadehallen, leuk om te zien.
Heb zo'n 20 2d Shooters aangeschaft voor diverse consoles... iemand nog wensen ?? ;)

Rendering Rangers R2 voor een ietwat normale prijs....maar dat zal wel onmogelijk zijn gok ik ;)

Heb ik inderdaad zien liggen maar wel voor 39800 yen..
 
goatboy":1egs11c7 said:
Leuke foto's Ronnie! Veel E3's hebben ze daar.

Heeft er verder niets mee te maken maar de TL buis van m'n E3 is stuk. Tis een hele rare maat 58cm die niet in nederland te krijgen is. Kun jij daar aan komen? (of misschien stiekum uit 1 van die egrets trekken? ) 😉

Staan inderdaad veel Egret 3 's in de Taito Arcadehallen...
Een TL buis in de koffer ?? denk slecht idee :)
Weet je zeker dat ze niet in Nederland te krijgen zijn ?
Voor Sega Astro was dat niet zo moeilijk.. maar zal wel andere maar zijn..
 
Damn 300 eurootjes, dat is me toch echt wel ff iets te duur voor die game.
Ik hou me wel aanbevolen voor beide ps3 Yakuza games. Dus Yakuza 3 aka Ryu ga Gotoku 3 en die Samurai Yakuza Ryu ga Gotoku Kenzan!
Mag ook used zijn want mensen in Japan zijn zuinig op hun spullen. Ik hoor het wel :)

*edit* en geen best off svp. Die doosjes zuigen hard imo!
 
rklok":2kjgj6i8 said:
@ Ken : ik kom morgen weer vlak bij je Universiteit :):)
Lachen man, wat ik er voor over zou hebben om nog een keer die toko in te kunnen lopen.

Volgende missie: zo veel mogelijk Hard Off zaken vinden in afgelegen buurten en daar de junk sectie leegrauzen.
 
Back
Top