What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Death Smiles (nieuwe CAVE shmup)

Damn...dat ziet er echt super uit !! :shock:
Vooral qua graphics, damn..!
 
Damn best nice lijk me wel lachen om te proberen.


en Ken ga je er $2,250.00 voor betalen als ie er is ?

zieke prijzen bij die nieuwe arcade spul
 
Echt ongelooflijk wat Cave aan zichtwerk output.
Elke game blijft een stukje visueel kunstwerk op zich.
Dan nog niet gesproken over de reclame artwork.

Gameplay zal vast ook wel weer rocksolid zijn. :)
 
Schijnt dat deze game in ieder geval een stuk toegankelijker is dan de andere cave games. Op zich wel aardig dat ze het eens over een andere boeg gooien. Ik zou deze game in ieder geval wel heel graag eens een keer spelen!

Hopelijk daalt hij snel in prijs.... :roll:
 
Precies een jaar na dato even een oude topic reviven, wat een fucking coole game is dit. Absoluut in de top 5 van beste shmups wat mij betreft, instant classic. Vanavond even de DVD zitten kijken en I ain't seen nothing yet.
 
Jammer dat het weer een bullethell festijn is, de wat meer "donkere" setting vind ik wel wat maarja ik weet dat het niks voor mij is om miljoenen bullets te gaan dodgen, anders had ik hem wel al in huis gehad denk ik
 
Hij komt trouwens in het voorjaar naar de 360. Waarschijnlijk is een JAP 360 met de game kopen rond die tijd nog steeds 3x zo cheap als de pcb :) Alhoewel de PCB natuurlijk wel meer hardcore to the bone is hehe
 
Ken":qohadq9x said:
Precies een jaar na dato even een oude topic reviven, wat een fucking coole game is dit. Absoluut in de top 5 van beste shmups wat mij betreft, instant classic. Vanavond even de DVD zitten kijken en I ain't seen nothing yet.

Heb hem ook gekocht, complete kit. Als het goed is wordt hij over een paar dagen bezorgd :D :D :D
 
Wow! Gefeliciteerd met dit juweeltje Pooyan. Laat wel even weten wat je eerste indruk is. Alhoewel ik wel een idee heb hoe je gaat reageren. Have fun with it!
 
ik heb vandaag mijn Astro maar weer horizontaal gezet (waarschijnlijk is er voorlopig toch geen tweede cab in zicht) en Death Smiles er voor het eerst opgegooid.

Jongens, wat is dat een vette game zeg. Prachtige graphics, heerlijke meeslepende muziek en veel bullets. Echt waanzinnig mooi. En ik vind het ook mooi dat er hier en daar wat elementen van vertikale gameplay in ziiten. Dit is dus echt een aanrader en ik kan me voorstellen dat er velen zijn die niet kunnen wachten totdat de 360 versie uit komt. Ha, ik ga hem zelf ook halen.

Gisteren bij Almighty wat 360 shooters mogen spelen op zijn Jap console. Echt erg gaaf. Kortom, verplichte aankoop voor een SHMUP fan.
 
Eergisteren ook me cab weer horizontal gezet en Death Smiles aangeknalt, uber.
 
pooyan":2kt9xkzo said:
ik heb vandaag mijn Astro maar weer horizontaal gezet (waarschijnlijk is er voorlopig toch geen tweede cab in zicht) en Death Smiles er voor het eerst opgegooid.

Jongens, wat is dat een vette game zeg. Prachtige graphics, heerlijke meeslepende muziek en veel bullets. Echt waanzinnig mooi. En ik vind het ook mooi dat er hier en daar wat elementen van vertikale gameplay in ziiten. Dit is dus echt een aanrader en ik kan me voorstellen dat er velen zijn die niet kunnen wachten totdat de 360 versie uit komt. Ha, ik ga hem zelf ook halen.

Gisteren bij Almighty wat 360 shooters mogen spelen op zijn Jap console. Echt erg gaaf. Kortom, verplichte aankoop voor een SHMUP fan.

Toch maar aan je Death Smiles begonnen pooyan :)
Ben benieuwd wanneer je de 360 versie kunt pre-orderen...
 
Het gekke is op 1 november 2008 heb ik bij play asia Death Smiles [First Print Limited Edition] (Japan, NTSC J) gepre-ordered.

Later zijn ze -kennelijk- gestopt met het nemen van pre-orders, want dat is nu niet meer mogelijk. Straks weer wel volgens Play Asia.
Ik heb ze gemaild.

Ze bevestigen mijn pre-order van 1-11-08 voor Death Smiles First Print Limited Edition maar garanderen geen levering (standaard mailtje).
Loopt niet helemaal soepel deze pre-order DS lijkt wel.
 
ElPancho":31risrzl said:
Het gekke is op 1 november 2008 heb ik bij play asia Death Smiles [First Print Limited Edition] (Japan, NTSC J) gepre-ordered.

Later zijn ze -kennelijk- gestopt met het nemen van pre-orders, want dat is nu niet meer mogelijk. Straks weer wel volgens Play Asia.
Ik heb ze gemaild.

Ze bevestigen mijn pre-order van 1-11-08 voor Death Smiles First Print Limited Edition maar garanderen geen levering (standaard mailtje).
Loopt niet helemaal soepel deze pre-order DS lijkt wel.
Zullen er vast wel genoeg binnen krijgen en anders heb je altijd ebay nog.
 
Back
Top