What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dat was toch effe schrikken

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Kan niet zonder mijn dagelijkse portie nozomi. Gelukkig is het forum weer live, maar wat was er eigenlijk zo ongeveer aan de hand?
 
Kleine corruptie van een tabel in MySQL.. schijnt wel vaker voor te komen met phpBB, maar op Nozomi was het nog niet eerder voorgekomen.

Ken, Mildoe en ikzelf zijn er gisteren en vandaag mee bezig geweest om het op te lossen.
 
We moeten even goed gaan kijken naar de mogelijkheden van back ups etc. had toch wel uberkut geweest als we alles waren kwijt geweest!
 
Ken":1msi68f7 said:
We moeten even goed gaan kijken naar de mogelijkheden van back ups etc. had toch wel uberkut geweest als we alles waren kwijt geweest!
Zeker weten!

Maar hopen dat dit eenmalig was :)
 
Cageman":3vfnx9fv said:
Kleine corruptie van een tabel in MySQL.. schijnt wel vaker voor te komen met phpBB, maar op Nozomi was het nog niet eerder voorgekomen.

Ken, Mildoe en ikzelf zijn er gisteren en vandaag mee bezig geweest om het op te lossen.

Nou, namens mij en ale andere forum bezoekers erg bedankt. :D

Überkut, mooi woord trouwens, geeft wel ongeveer weer hoe je je gevoeld moet hebben Ken, bijna het 5-jarig jubileum in de soep. :x
 
ElPancho":3gnx5mco said:
Hi guys, idd big ups voor het schroeven aan de database.

Thx!

+1 voor Mildoe; Ken en ik hebben hem vooral voorzien van input en steun :-)
 
Niet helemaal waar; Ken heeft vooral nutteloos door oude mail als een kansloze zitten zoeken naar passwords, waarna bleek dat ik em zelf ooit had verzonnen maar helemaal vergeten was. Stukje klasse.
 
goed werk met het weer online krijgen en het redden van de inhoud :)
heb het ook wel eens meegemaakt dat er weer van 0 begonnen moest worden..
 
Ken":sug7bmqb said:
Niet helemaal waar; Ken heeft vooral nutteloos door oude mail als een kansloze zitten zoeken naar passwords, waarna bleek dat ik em zelf ooit had verzonnen maar helemaal vergeten was. Stukje klasse.

LOL gebeurt mij ook altijd. Is even stressen, maar meestal komt het weer goed.
 
Top werk guys, altijd leuk beetje sleutelen aan phpBB .... ;)

Moest alleen ff mijn tijdzone aanpassen om de tijd goed te zetten, was al bang dat ik een uur van mijn leven kwijt was :mrgreen:
 
Ken":1rfpj0d5 said:
Niet helemaal waar; Ken heeft vooral nutteloos door oude mail als een kansloze zitten zoeken naar passwords, waarna bleek dat ik em zelf ooit had verzonnen maar helemaal vergeten was. Stukje klasse.

:roll: hoort bij ouderdom!

maar cageman heeft me een stuk in de goede richting gestuurd, dus dat scheelde al een hele hoop...

Daarna SQL proberen te begrijpen...nog nooit mee gewerkt :|
 
Ik zie alleen dat de Member of the Month weer van ElPancho terug is veranderd naar Almight *wink wink* 😉 :lol:
 
Back
Top