A
Anonymous
Guest
Kan niet zonder mijn dagelijkse portie nozomi. Gelukkig is het forum weer live, maar wat was er eigenlijk zo ongeveer aan de hand?
Zeker weten!Ken":1msi68f7 said:We moeten even goed gaan kijken naar de mogelijkheden van back ups etc. had toch wel uberkut geweest als we alles waren kwijt geweest!
Cageman":3vfnx9fv said:Kleine corruptie van een tabel in MySQL.. schijnt wel vaker voor te komen met phpBB, maar op Nozomi was het nog niet eerder voorgekomen.
Ken, Mildoe en ikzelf zijn er gisteren en vandaag mee bezig geweest om het op te lossen.
ElPancho":3gnx5mco said:Hi guys, idd big ups voor het schroeven aan de database.
Thx!
Ken":sug7bmqb said:Niet helemaal waar; Ken heeft vooral nutteloos door oude mail als een kansloze zitten zoeken naar passwords, waarna bleek dat ik em zelf ooit had verzonnen maar helemaal vergeten was. Stukje klasse.
Ken":1rfpj0d5 said:Niet helemaal waar; Ken heeft vooral nutteloos door oude mail als een kansloze zitten zoeken naar passwords, waarna bleek dat ik em zelf ooit had verzonnen maar helemaal vergeten was. Stukje klasse.