Rano":30di3wjd said:Pff. Ik kan d'r echt geen reet vanIk snap het ook niet. Maar de sfeer is prachtig. Echt super goed. Ik pak wel ff een guide om de basics van het spel te snappen. Het equippen etc. Hoe doe ik een aanval, hoe gebruik ik magie etc.
Wat zuigt die d-pad van de 360 trouwens. Ongelofelijk.
Rano":33xpshfu said:Door het knipoogje weet ik niet of ik je moet geloven. Wel of niet? Serieus? Want ik schaf dat ding gewoon aanHeeft iemand dit soort spellen wel eens met een arcade stick gespeeld? Kan namelijk aan een relatief goedkope Hori DOA4 stick komen.
Rano":kn9cm3pl said:Ik snap het ook niet.
Ken":d6vo7742 said:Rano":d6vo7742 said:Ik snap het ook niet.
Wat ik al jaren verkondig 8)