DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
Ik ga die super double dragon vanavond weer eens proberen, in de tijd wel gekocht, maar niet erg veel gespeeld.
@ ken, KI ligt idd niet iedereen, maar als je je even goed verdeiept in het spel kan je de wreedste combo's eruittoveren. Plus het was een heerleek spel om tegen noobs te spelen die er neits van konden, de geskilde speler was in dit spel altid beter. ook zat er als extratje nog een cd met muziek erin, dat was ook erg leuk.
@ ken, KI ligt idd niet iedereen, maar als je je even goed verdeiept in het spel kan je de wreedste combo's eruittoveren. Plus het was een heerleek spel om tegen noobs te spelen die er neits van konden, de geskilde speler was in dit spel altid beter. ook zat er als extratje nog een cd met muziek erin, dat was ook erg leuk.