What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Buyers guide Super Nintendo

Metal Slut":fsz5qc8h said:
Dan wil ik nog bij voegen, de tot nu toe vergeten game: Gods van de Bitmap Brothers.....

Ik snap echt niet wat dat een goed spel maakt, ik heb nog een complete versie ervan hier (die ik eigenlijk niet hoef).

Wat is er leuk aan eigenlijk geef is een argument, want ik snap er nix van.

En waarom staat Shadowrun er niet bij ??

Vond het toch wel een goede RPG, zeker anders dan die japanse rpgs. Maar wel cool met verhaal, sfeer, upgrades, huurlingen, bitmaps en realtime actie.

Wat mij vooral aansprak in de game waren simpelweg de graphics, de 'puzzels' in de vorm van hendels en je weapon-upgrading etc.. Gewoon de hele stijl beviel me wel... coole enemy's ook in diverse vormen. Bij mij zijn er in ieder heel wat uurtjes in gegaan.. eerst PC en toen op de SNES.

Maarja das mijn mening over deze game....

meningen zijn toch goed :) vind wel cool dat je het dope vind, schijnt hele cult omhen te zitten en andere shit van bitmapbrothers.

ik vind nogsteeds de gameplay en besturing niet zo lekker, alsof ie rollschaatsen heeft. Graphics waaren zeker slick.

klopt ja dat er diverse fansites van zijn, hou ik me voorde rest trouwens niet mee bezig.... Xenon II Megablast was trouwens ook een goeie game van de bitmap brothers, een vert. shooter met een vette weapon-upgrading/buy-system. Ook alleen maar op de pc gespeeld. Graphics stijl waren zeker cool voor die tijd.... volgens mij is deze game niet op de snes..

Vanmij mag Gods wel op de lijst... en net wat je zegt: het is momenteel nog levendig, sites genoeg over de game en ook de Bitmap broters. Maarja komt de smaak weer om de hoek kijke..... wat zou onze lijst samensteller ervan vinden? 😉

Back