ZiEk
1CC Aspirant
Metal Slut":fsz5qc8h said:Dan wil ik nog bij voegen, de tot nu toe vergeten game: Gods van de Bitmap Brothers.....
Ik snap echt niet wat dat een goed spel maakt, ik heb nog een complete versie ervan hier (die ik eigenlijk niet hoef).
Wat is er leuk aan eigenlijk geef is een argument, want ik snap er nix van.
En waarom staat Shadowrun er niet bij ??
Vond het toch wel een goede RPG, zeker anders dan die japanse rpgs. Maar wel cool met verhaal, sfeer, upgrades, huurlingen, bitmaps en realtime actie.