Cageman":3fr3c6gc said:Zat dexx te dollen met zijn hoofdletters. Maar ook veel plezier gewenst hoor
![]()
Gyruss":1i02m9qh said:Nog een laatste toevoeging:
Fix it Felix!
ruderudie":2brjyxr2 said:Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!
dexx":3i8owgi6 said:ruderudie":3i8owgi6 said:Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!
street fighter 2 bedoel je zeker![]()
ruderudie":281j334u said:Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!
Jinxz":3gevdvs4 said:ruderudie":3gevdvs4 said:Je mist nog iets met Street Fighter. Meest iconische arcadegame ooit!
Vewlix (2x)Al zal het dan wss niet een retro versie zijn.