What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Maar ik heb uit betrouwbare bron dat deze last minute aanmelding niet mis zal zijn !

gametainer.jpg
 
Laat je maar verrassen en kom naar Hilversum. :shock: :o :shock:
 
Een paar toevoegingen aan de gamelist: Mortal Kombat 2, Space Invaders, Gorf & Wizard of wor cabarets.

Meer nieuws volgt! :)
 
echt heel tof

het is dat ik alles op zolder heb staan, anders zou ik veel meer mee kunnen brengen dan die ene
 
vraagje
is er iemand uit brabant die richting Hilversum gaat??? en een kast meebrengt??
ik zit er aan te denken om mijn scramble beschikbaar te stellen.
maar zit nu in thuis met mn rug,en het is nog maar de vraag of ik dan beter ben
gr robert
 
retrocab":308avs3l said:
vraagje
is er iemand uit brabant die richting Hilversum gaat??? en een kast meebrengt??
ik zit er aan te denken om mijn scramble beschikbaar te stellen.
Want een scramble kan er dan makkelijk bij
:mrgreen: :roll: :mrgreen:
 
ha ha tjsa dat weeknie natuurlijkik denk gooi een balletje op
wel leuk hoor zaccaria scramble

maar misschien gaat het dan wel weer en kom ik zelf

ps waar woon je in breda??ik woon in rijen
gr robert
 
updated game-list:

Centipede, Pac-Man, Donkey Kong, Donkey Kong JR, Galaga, Ms. Pac-Man, Vs. Mario Bros / Golf, Terminator 2, The Simpsons, Mario Bros, Virtua Fighter, Xevious, Crazy Climber, Playchoice 10 , Gyruss, vs. Super Mario Bros., Galaxian, Pac-Man, Vanguard, Spy Hunter, Magical Spot Cocktail table, Crazy Kong, Star Wars, Gravitar, Berzerk, Lunar Lander, Joust running Robotron, Computer Space, Burger Time, Hyper Olympic, Defender, Sci sitdown, House of the dead 2, Carnevil, Space Invader, Wizard of Wor, Gorf, Frogger , Outrun, Crazy climber cocktail, Space zap, Atari TT, Mortal Kombat 2, Darius Burst, The Bishi Bashi, Chabudai Gaeshi, Initial D 5 (single), Keyboardmania, Pop'n music, Neo-Geo , House of the dead 4, Mario kart GP 2, Tekken 5, Darius burst ex,
Lovers in a dangerous spacetime, 6x Vewlix
 
...Darius Burst, The Bishi Bashi, Chabudai Gaeshi, Initial D 5 (single), Keyboardmania, Pop'n music, Neo-Geo , House of the dead 4, Mario kart GP 2, Tekken 5, Darius burst ex,
Lovers in a dangerous spacetime, 6x Vewlix

:D Genoeg ook voor new-school arcade lovers dus!
Mooie line-up!
 
Marcosan30":psiebqtu said:
Allereerst vind ik het respect verdienen dat jullie überhaupt een evenement organiseren gericht op retro, arcade en games.

Mijn probleem met het programma tot dusver is dat het allemaal over vroeger gaat; ik vind het persoonlijk niet zo interessant om twee mannen pacman te zien spelen voor een highscore, no offense intended whatsoever. En om dit op te lossen door mensen zelf te vragen om hun candy cab te doneren vind ik niet bepaald charmant.


Allereerst dank voor je respect :)

Ja, het is een RETRO Game Experience en _dus_ gaat het over vroeger ja....

Het is ook niet interessant om naar twee mannen te gaan kijken die spelen voor een Pac Man High-score (alhoewel....) het gaat erom dat je dat zelf gaat proberen ! :)

We hebben namelijk niet Pac Man cracks die het wereld record gaan proberen te halen maar gewoon een geinige competitie onderling waaraan alle bezoekers mogen deelnemen.

Het zelf meebrengen van kasten is de _essentie_ van Eurocade, dat mag ik wel zeggen als "bedenker" en initiatiefnemer ervan.

Eerlijk en simpel: het idee heb ik ordinair gepikt van CAX in de US (California Extreme, http://www.caextreme.org ).
Daar brengen mensen van HEEL de US kasten naar toe !!
en ik hoopte dat we zoiets in Europa ook van de grond konden krijgen. Tot nu toe best aardig gelukt, al zullen wij niet aan de 500 machines gaan komen denk ik.

Maar buiten het aantal kasten, het kwaliteiten niveau en wélke kasten er staan is met alle bescheidenheid vrijwel uniek in Europa. En daarnaast is er zo veel meer te doen en zien op RGE....films, presentaties, quizes, taxaties, workshops, consoles, homecomputers...
 
Back
Top