+1cthulhu":199cweq1 said:Kaartje voor zaterdag reeds in m'n bezit...wordt vast weer leuk.
Ken":312men3b said:Zal er tijdens het event ook nog een mogelijkheid zijn om een meet & greet te hebben incl. foto en handtekening met de immer bescheiden 'bedenkers' van dit event?
rklok":25k98p5x said:Gideon! gaan!, anders mis je de gametainer!
retrocab":375ie67e said:hoi
ja gideon,het is mij ook al eens opgevallen
dat er af een toe korte lontjes zijn,word het idd niet gezelliger van