Hij is wel van mijdexx":2j7lhc0o said:Gyruss":2j7lhc0o said:heb je trouwens juille afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item?![]()
jazeker, al is die niet van mij.. vond het een leuk item, heb er dan ook met een vette grijns naar gekeken :mrgreen:
*trots*



