Sphere
1CC Aspirant
cthulhu":9a5lid6p said:Cageman":9a5lid6p said:Het lijkt me niet de moeite..
Ze hebben een Airhockey...
:shock:
cthulhu":9a5lid6p said:Cageman":9a5lid6p said:Het lijkt me niet de moeite..
Ze hebben een Airhockey...
Jinxz":205p18f5 said:We zaten er van 2000 tot 2003 dus is alweer een tijdje terug. We zaten in het laatste blok voor de brug links, achter ons zat het bejaardetehuis.stevuns":205p18f5 said:Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te beginnen...
flay":36d92fdk said:Is de arcadehal in Scheveningen nog de moeite?
Ik ga dit weekend naar Rotterdam en misschien rij ik dan wel eens door tot Scheveningen.
cthulhu":eyd36qx2 said:flay":eyd36qx2 said:Is de arcadehal in Scheveningen nog de moeite?
Ik ga dit weekend naar Rotterdam en misschien rij ik dan wel eens door tot Scheveningen.
Hommerson Funland? Stelde de vorige keer dat ik daar was (1 á 2 jaar geleden) bar weinig voor en de website laat helaas niet zien welke spellen daar te spelen zijn.
ruderudie":3t51lmwn said:Is niet de moeite Wim, paar dedicated racers, geen normale cabs meer. Hadden aantal jaar geleden nog een 60 in 1 vert, die is ook weg. Nu veel meer touchscreen en mechanische spellen
Anunaki":342vfllc said:+1
niet beroofd :mrgreen:
stevuns":lq8v2qph said:Jinxz":lq8v2qph said:We zaten er van 2000 tot 2003 dus is alweer een tijdje terug. We zaten in het laatste blok voor de brug links, achter ons zat het bejaardetehuis.stevuns":lq8v2qph said:Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te beginnen...
O ja bij ter hoogte van de Noordschans/ Kruijffstraat? Dat tehuis staat er inmiddels niet meer.
Denk dat je veel niet meer terug kent. Ze hebben de wijk flink verbeterd. De Mathenneserdijk is bv ook helemaal gerenoveerd.
Anno 2000 - 2003 kon je daar s'nachts idd niet veilig lopen![]()










:mrgreen:Ken":37runz6d said:Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.
Ken":1dik2ztj said:Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.
Ken":2iimbeqw said:Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.
cthulhu":2697fzu2 said:Hoezo? Ze hebben een Airhockeytafel!
Och ja, het begin is er en in ieder geval is het enthousiasme er. Met flink wat uitbreiding wordt het misschien nog wat...in ieder geval wel als er ook goed onderhoud gepleegd wordt. Voor mij is er niet echt een reden om naartoe te gaan, op de pins en Airhockey na dan...ik heb echt helemaal niets met racers en ben er ook walgelijk slecht in (net als andere spellen overigens).