A
Anonymous
Guest
goatboy":qta0umzi said:Dat bedoel ik. Hij heeft er nog 5.![]()
Binnenkort misschien nog maar 4.
goatboy":qta0umzi said:Dat bedoel ik. Hij heeft er nog 5.![]()
pooyan":ymrapk66 said:Binnenkort misschien nog maar 4.
Pat7o":6kavnkum said:stelletje Cabjunkies!
![]()
pooyan":2hkwbiw0 said:goatboy":2hkwbiw0 said:Dat bedoel ik. Hij heeft er nog 5.![]()
Binnenkort misschien nog maar 4.
Ken":11p9aftp said:Als er iemand gaat, meld dat dan even. Ik vind het crap dat mensen los stoelen en cabs gaan bestellen, terwijl je met wat meer man op shipping kan besparen en het ook normaal is vind ik om in een community anderen te helpen.
Helemaal mee eens hoewel ik Ken ook wel kan begrijpen.goatboy":2a1rt2g4 said:Ik vindt trouwens dat iedereen helemaal zelf moet weten of je op eigen houtje een cab koopt of niet. Maar als je toch naar hetzelfde adres moet dan is het misschien wel handig om effe wat af te spreken ja.
Dus wanneer ga je Pooyan?![]()
goatboy":mik71qxt said:Dus wanneer ga je Pooyan?![]()
Had zoiets ook al gelezen op Otaku.pooyan":ksq9ve1x said:goatboy":ksq9ve1x said:Dus wanneer ga je Pooyan?![]()
Ik denk niet dat ik ga, heb nog eens wat over de Atomiswave opgezocht en ben niet meer zo enthousiast. 15Khz schijnt niet haar beste punt te zijn, en dat is voor mij nu net belangrijk.
goatboy":26wpu4zi said:En anders had jij nu 2 AWSD cabs.
Heb je de cab in Nederland laten bezorgen of zo? Of heb ik het nu helemaal mis?
ruderudie":21j6v946 said:Ronnie is die cabs zo kwijt, dat is echt geen probleem. Alleen de Aero's importeren is een gokje, maar astros en windies raak je zeker zo kwijt.
Om allemaal verschillende cabs op verzoek te importeren is echt een hele opgave. Bij KC was er wel een mogelijkheid hiertoe af en toe, omdat wegens jarenlange contacten er een gratis opslag in Japan geregeld kon worden. Gedurende maanden kochten ze dan cabs via Yahoo en suppliers, lieten ze allemaal naar 1 opslag brengen en uiteindelijk werd de hele partij in een container gestopt en vervoerd.
Ik weet niet hoe het met Ronnie's opslagmogelijkheden zit, maar indien deze aanwezig is zou het ook mogelijk zijn om wanneer je een cab vind deze te kopen en laten vervoeren naar zijn opslag. Vervolgens met een zending mee laten komen.
Anyway, ik weet niks van Ronnie's business dus ik denk dat we tot nu toe al erg blij moeten zijn met deze ontwikkeling dat er regelmatig candies naar Nederland komen. Ik denk dat als dit (vruchtbaar) blijft lopen en de contacten met suppliers steeds beter worden, er vanzelf een punt wordt bereikt dat zowel kwaliteit, prijs als cabkeuze alleen maar beter wordt. Neem dus vooral die volgende lading van Ronnie af!!!