What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade Cabinet import

pooyan":ymrapk66 said:
Binnenkort misschien nog maar 4.

Ik hoop het voor je. :) Als je er toch heen rijdt neem dan gelijk wat van die stools mee. ...Serieus.
 
Just out of interest. :P Hoe is de staat van nummer 1 t/m 5 'mustbedreaming'? Jij hebt ze van dichtbij gezien.
 
Ik had de "mooiste" uitgekozen (is beetje subjectief..). De rest had wat gescheurde coin stickers etc. Ze hebben wel ongeveer evenveel beschadigingen.. maar toch nog niet onaardig.
Ze zijn natuurlijk geen mint meer, daarvoor had ik denk ik maanden eerder moeten zijn (staan er sinds april).

Als je foto's wilt die hij voor me heeft gemaakt kun je me PMen.
 
Nee, Dank je. Foto's hoeft niet. Die heb ik waarschijnlijk al. :)
 
Als er iemand gaat, meld dat dan even. Ik vind het crap dat mensen los stoelen en cabs gaan bestellen, terwijl je met wat meer man op shipping kan besparen en het ook normaal is vind ik om in een community anderen te helpen.
 
Nogmaals, Een paar van die krukjes zie ik wel zitten. Ik hoor het wel als iemand gaat en dat ie misschien wat extra stools kan meenemen of niet.

Ik vindt trouwens dat iedereen helemaal zelf moet weten of je op eigen houtje een cab koopt of niet. Maar als je toch naar hetzelfde adres moet dan is het misschien wel handig om effe wat af te spreken ja.

Dus wanneer ga je Pooyan? 😉
 
2 stools voor mij bitte, wil zelfs wel een keer mee rijden als ik toevallig tijd heb ;)
 
Ken":11p9aftp said:
Als er iemand gaat, meld dat dan even. Ik vind het crap dat mensen los stoelen en cabs gaan bestellen, terwijl je met wat meer man op shipping kan besparen en het ook normaal is vind ik om in een community anderen te helpen.

Het autootje waarmee de vriend van die verkoper kwam had geen plek voor 2 cabs, ik heb het wel zeker gevraagd.
 
goatboy":2a1rt2g4 said:
Ik vindt trouwens dat iedereen helemaal zelf moet weten of je op eigen houtje een cab koopt of niet. Maar als je toch naar hetzelfde adres moet dan is het misschien wel handig om effe wat af te spreken ja.

Dus wanneer ga je Pooyan? 😉
Helemaal mee eens hoewel ik Ken ook wel kan begrijpen.
Trouwens wat kosten die krukjes?Als de prijs o.k is dan heb ik eventueel ook interesse.
 
En anders had jij nu 2 AWSD cabs. :)

Heb je de cab in Nederland laten bezorgen of zo? Of heb ik het nu helemaal mis?
 
goatboy":mik71qxt said:
Dus wanneer ga je Pooyan? 😉

Ik denk niet dat ik ga, heb nog eens wat over de Atomiswave opgezocht en ben niet meer zo enthousiast. 15Khz schijnt niet haar beste punt te zijn, en dat is voor mij nu net belangrijk. 31Khz is wel tof, maar binnenkort heb ik een tri-sync chassis in mijn NAC hangen (2e poging, 1e chassis was helaas kaduuk maar wordt vevangen).

Bovendien heb ik gisteren een reservering bij Ronnie geplaatst voor een 2e NAC. Vind het wel mooi om 2 identieke cabs naast elkaar te hebben staan, waarvan 1 getate.

Dus ik hou het (voorlopig) maar bij NAc's, bevalt me uitstekend.

Ik zou wel 2 benches willen hebben.
 
pooyan":ksq9ve1x said:
goatboy":ksq9ve1x said:
Dus wanneer ga je Pooyan? 😉

Ik denk niet dat ik ga, heb nog eens wat over de Atomiswave opgezocht en ben niet meer zo enthousiast. 15Khz schijnt niet haar beste punt te zijn, en dat is voor mij nu net belangrijk.
Had zoiets ook al gelezen op Otaku.
En 2 NAC naast elkaar is een erg mooie opstelling Pooyan 8)
 
goatboy":26wpu4zi said:
En anders had jij nu 2 AWSD cabs. :)

Heb je de cab in Nederland laten bezorgen of zo? Of heb ik het nu helemaal mis?

Het was op het moment van bestellen nog niet bekend of die kast in mijn eigen auto pastte, dus ik ging maar voor de veilige, duurdere route. En dat was laten brengen :)

Je bent toch wel een dag onderweg.. die jongen woont helemaal in het zuiden van belgie, vanaf mijn plek was dat minimaal 3-4 uur heen en even lang terug. En dan zit je ook nog met files.. :)
Had het 1x bijna gedaan, maar toen kon hij niet (op een zaterdag).
 
Sven is de man, echt relaxte dude.

Maar gezien de mogelijkheden om te importeren is het onzin om zo ver te gaan rijden...
 
ruderudie":21j6v946 said:
Ronnie is die cabs zo kwijt, dat is echt geen probleem. Alleen de Aero's importeren is een gokje, maar astros en windies raak je zeker zo kwijt.

Om allemaal verschillende cabs op verzoek te importeren is echt een hele opgave. Bij KC was er wel een mogelijkheid hiertoe af en toe, omdat wegens jarenlange contacten er een gratis opslag in Japan geregeld kon worden. Gedurende maanden kochten ze dan cabs via Yahoo en suppliers, lieten ze allemaal naar 1 opslag brengen en uiteindelijk werd de hele partij in een container gestopt en vervoerd.

Ik weet niet hoe het met Ronnie's opslagmogelijkheden zit, maar indien deze aanwezig is zou het ook mogelijk zijn om wanneer je een cab vind deze te kopen en laten vervoeren naar zijn opslag. Vervolgens met een zending mee laten komen.

Anyway, ik weet niks van Ronnie's business dus ik denk dat we tot nu toe al erg blij moeten zijn met deze ontwikkeling dat er regelmatig candies naar Nederland komen. Ik denk dat als dit (vruchtbaar) blijft lopen en de contacten met suppliers steeds beter worden, er vanzelf een punt wordt bereikt dat zowel kwaliteit, prijs als cabkeuze alleen maar beter wordt. Neem dus vooral die volgende lading van Ronnie af!!!



Gaat allemaal goedkomen :) Ik krijg er steeds meer gevoel voor dankzij Nozomi :)


Alleen wordt er naar mijn mening wat te gemakkelijk gedacht over het importeren, die prijzen die ik bv krijg van Coinopexress (en die overigens ierdereen schijnt te krijgen) zijn allemaal af fabriek Japan of Hongkong.
Neem van mij aan (en ik heb het toch redelijk goed onderzocht) Het importeren van een 20ft container kost je altijd tussen de 2500 en 3000 euro. Zonder invoer BTW!. En wat gebeurt er als (gelukkig was dat bij mijn eerste aktie niet het geval) als er 2 of 3 kapotte inzitten ?

Ik probeer nu steeds wat cabs te krijgen via yahoo Japan en laat die af en toe meeliften.. zo kan ik voor redelijke prijzen ze aanbieden, maar blijft wel afwachten wat je krijgt.
 
Back
Top