almighty":3n0jgd8a said:jaja, post ff een paar dagen niet en raken al meteen in de stress![]()
Heb het gewoon druk en weinig tijd.
Cageman":2z8z1fjn said:almighty":2z8z1fjn said:jaja, post ff een paar dagen niet en raken al meteen in de stress![]()
Heb het gewoon druk en weinig tijd.
Phew.. gelukkig. We begonnen ons al zorgen te maken..
Maar vanwaar de verkoop van al je Cave spul? Andere interesses?
Kan ik ze beter in de Gallerij posten :lol:Waarom biedt je je CAVE kits en posters wel op buitenlandse fora aan en niet hier op Nozomi waar je ze zelf oorspronkelijk ook vandaan had?
Ken":ljwfctp1 said:Dan doe je de community in Nederland ernstig tekort vind ik. Zeker omdat je ze zelf ook zo'n beetje allemaal van hier hebt. Kleine moeite een topic te maken en een ander in Nederland (juist hier!) ook iets te gunnen.
Hoezo vreemd?Ken":17yderne said:Vreemde redenatie, maar laat ik er maar over ophouden. Veel succes met je verkoop.
almighty":15oa7pjv said:Nooit ergens iets posten maar als er olie op het vuur gegooid moet worden dan ben je er als de kippen bij, lekker community.
Heb wel genoeg gedaan voor Nozomi en het is een keertje klaar.
Ken":1uhspe6p said:Het gaat niet alleen om dure kits waarvan ik het me misschien nog enigszins had kunnen voorstellen, maar ook posters e.d. die je ook hier makkelijk kwijt had gekund. Riekt er op deze manier gewoon naar dat je het een ander in Nederland niet gunt ofzo, heel vreemd allemaal.
almighty":1lxw6fxm said:En de eerst volgende keer dat ik moet schijten zal ik eerst hier mijn hand opsteken o.k?![]()
goatboy":3jaqai06 said:almighty":3jaqai06 said:En de eerst volgende keer dat ik moet schijten zal ik eerst hier mijn hand opsteken o.k?![]()
Is goed Marc, Maar je hoeft geen foto's te posten hoor.![]()