A
Anonymous
Guest
...
update
update
Ja alles moest weer uit elkaar en ben (zijn) echt kapot nu, cabs samen met m'n vrouwtje naar beneden gesleept en zonder beschadegingen omdat de cabs gespoten zijn.Wel een prangende vraag: Alles stond eerst op zolder. Heb je de cabs weer uit elkaar moeten halen om ze naar beneden te brengen? Zo ja, hoe makkelijk gaat een Aero uit elkaar?
Dat gaat nu allemaal wel iets makkelijker jaHeb je genoeg ruimte voor een kleine Nozomi meet?
Helemaal gelijk heb je, als het goed is komt er nog een Hantarex deze kant op en is zeker beter als een 16:9.Als ik wat opbouwende kritiek mag geven zou ik zeggen dat je je retro consoles veel beter op een vette (hantarex?) 15kHz monitor kan weergeven dan zo'n breedbeeld philips ding.
Heb je ergens bij mij een cam. hangen ofzo :lol: , vandaag namelijk net die rommel van de cabs gehaald want maakt het idd rommelig.Voor de rest hebben we qua smaak heel veel overeenstemmingen, maar vind ik niet dat je je statues op de speakers van de cabs moet zetten, dat maakt het in mijn optiek rommelig, vooral nu ze echt helemaal strak erbij staan en überclean zijn.
Het is een donker bruine wand en in het donker ziet het er wel gaaf uit maar overdag niet echt de mooiste kleur.Misschien een tip voor een andere kleur?Die zwarte wand achter de cabs is juist zeer vet en zorgt ervoor dat die cabs eruit knallen, dus daar zou ik nog maar eens goed over nadenken. Anders zijn het witte cabs tegen een witte muur en wit is nooit mooi om iets te accentueren.
Thnx, gaat helemaal goedkomen en mocht je nog ideeen hebben dan hoor ik het graagDat zijn allemaal kleine details en wat perfectionistisch en het is toch uiteindelijk een kwestie van smaak. Ik vind het overall in ieder geval supervet en ik denk dat menigeen zich zo'n kamer wenst! Veel plezier ermee man!
Dit was de oude slaapkamer en zijn nu verhuist naar zolder, heerlijk knus en erg gezellig geworden.Met al die cabs en console's was het (te) vol geworden en overlegd met mijn vrouwtje of het een optie was de slaapkamer naar boven te plaatsen.ps welke kamer is dit eigenlijk, hoe is de verdeling in je huis nu?
almighty":gxu9p127 said:Als ik wat opbouwende kritiek mag geven zou ik
Het is een donker bruine wand en in het donker ziet het er wel gaaf uit maar overdag niet echt de mooiste kleur.Misschien een tip voor een andere kleur?
Echt een vette game maar dat wisten we wel, ben er ook héél blij meejoeks":30i48hqd said:Hee super! Ik heb ook lang gewijfeld over die kit van Ken man. Maar nu is het te laatJe gaat er vast heel veel plezier van hebben. Ik speel hem echt kapot op de Xbox 360.