What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's nieuwe arcade/console room

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Was gezelli zo ff bij Ken bijkletsen idd

nu nog wat speeluren erop maken, maar dat komt wel goe denk ik!

Poster MMF horizontal maakt het setje idd af, Enjoy!

gr Pascal
 
Blij dat de verleiding weg is want wat was de prijs goed van die kit.

Veel plezier ermee Marc, en als je hem ooit wegdoet ..... 1st dibs please.
 
Geen zin meer te wachten op Galuda II Marc? :) Gefeliciteerd met deze top game. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
 
Blij dat de verleiding weg is want wat was de prijs goed van die kit.

Veel plezier ermee Marc, en als je hem ooit wegdoet ..... 1st dibs please.
Zeker een scherpe prijs voor een full kit.
Geen zin meer te wachten op Galuda II Marc?
Die gast op Neo-Arcadia leest wel mijn outbox berichten maar reageren homaar, wacht wel op een full kit van Galuda II en met een beetje geluk zakt de prijs nog iets.(i.v.m port)
Kon de prijs van Futari niet weerstaan :)
 
Wat kleine aankopen deze maand, wat losse cart's voor de sfc (shmups) en voor de DC, Saturn en N64 wat games compleet met spine/reg cards etc.

img5247w.jpg

Startwins, heb ik nog nooit gezien.Of ik kijk niet goed of de game is lastig te krijgen, teminte op e-bay.
img5457ab.jpg

img5458a.jpg

img5459a.jpg

Niet heel bijzonder, maar deze games had ik gewoon nog niet en voor een paar eurie's gescoord :)
 
Trojan en DD2: Vet en mooi in zo'n staat. Wat betaal je daar voor, zit te denken om ook weer in de minty nes sfeer te gaan denken in de nabije toekomst. Moeilijk aan te komen volgens mij, dus leuk!
 
Op de beurs heb ik Trojan en Bionic Commando gekocht, waren samen te koop voor 50 euro, dat heb ik uiteraard niet betaald en wou hem er 37,50 voor geven.
NES games zijn vaak best prijzig en helemaal als ze in mooie staat zijn en compleet, de DDII is ntsc en daarom iets goedkoper in aanschaf.

NES blijft gewoon geweldig en games scoren in deze staat is gewoon een leuke zoektocht :)
 
Psykick":pl806ld6 said:
The pleasure of the kill is in the hunt :twisted: 8)

Hahahahah, so true......

Heb laatst nog een sealed battletoads aangeschaft voor een mooie prijs. Die heb ik dus gewoon geopend...
 
Zeker 50% van de hobby, hunten. Ik kill te weinig moet ik zeggen, misschien is hunten tegenwoordig wel 70% van de hobby...
 
ruderudie":2j4kdw5g said:
Zeker 50% van de hobby, hunten. Ik kill te weinig moet ik zeggen, misschien is hunten tegenwoordig wel 70% van de hobby...
Ja alleen met hunten kom je er niet Rudie 😉
 
trailblazer800":32k4soep said:
Psykick":32k4soep said:
The pleasure of the kill is in the hunt :twisted: 8)

Hahahahah, so true......

Heb laatst nog een sealed battletoads aangeschaft voor een mooie prijs. Die heb ik dus gewoon geopend...
+1
 
Kleine update begin post. (wand blauw en andere, ja weer een andere opstelling 😉 ) i.v.m met 2 pachislo's die eind april komen.

Nog een paar posters ophangen en dan is het wel mooi zo. :)
 
Eerste Mega Man binnen en de makkelijkste om te scoren :)
img5561d.jpg

Helaas boekje niet excellent, boekje cover lichte kreukeltjes :|

Maar voor 15 euro geen klagen dacht ik zo :)

Wel grappig trouwens dat deze seller een paar maanden geleden bij mij wat gekocht had en dat het zeker geen onaardige collectie is wat hij heeft staan.
Veel NES,SNES en N64 games in uitstekende conditie tot near mint.
Toch zeker 3 vierkante meter vol met mooie boxed games!
 
Leuk man! Alleen was ik voor de Famicom stuff gegaan al was het alleen maar voor de cover art. Heb zelf nooit een NES gehad trouwens. Zelfs geen gepimpte. 😉

Ben sinds kort maar weer begonnen met de start van een Super Famicom collectie. De geschiedenis herhaalt zich dus weer en het console gevoel in ieder geval wat SNES betreft begint weer behoorlijk te kriebelen zeg maar. :)
 
Ja leuk he 😉

Eigenlijk spaar ik alleen ntsc-j maar met Nintendo echt puur alleen pal(8bit only).
Waarom? geen idee, denk dat dat te maken heeft omdat het m'n eerste echte console was en het is gewoon leuk om deze titels te scoren in zeer goede conditie.

Famicom over nagedacht maar niet echt gevoelens bij en daar komt ook nog bij dat ik de Famicom spuuglelijk vind :lol:

Maar Henk, ik heb hier nog wel een nesje voor je liggen hoor 😉
 
sfc games boxed compleet:

Mario Kart, Magic Sword en IKARI NO YOUSAI Ikari Warriors.
img5626a.jpg
 
Back
Top