What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Dit houdt me voorlopig wel even bezig :P
lostodysseyi.jpg

Raycrisis:
raycrisis.jpg
 
XanaduNL":30kism5m said:
Ik heb erg genoten van Lost Odyssey, ben benieuwd wat je ervan vind. :)
Geweldige game, alleen jammer dat ik het idee krijg ik steeds te zwak ben bij eindbazen.Dus dan weer terug en even up'levelen.
 
Shooting game historica 2:
shootinggamehistorica2.jpg

Musha Aleste, Geo Sword, G.A.I.A, R-90 Ragnarok, R-Gray1, Opa Opa.
Heb er wat dubbel dus.... :roll:
 
Shienryu Sega Saturn Import:
ssshienryu.jpg

Thunderforce gold pack 1:
thunderforcegoldpack1.jpg

Gunbird 2:
gunbird2.jpg

Zo, weer wat leuke aanwinsten al zeg ik het zelf :)

Volgende games die ik binnenkort wil halen zijn;
Batsugun en Battle Garegga, ook helaas niet de goedkoopste :lol:
 
Nice, shienryu lijkt me leuk, is dat het ook? Heb je die van Ebay?
 
Redneck":1vsypxef said:
Nice, shienryu lijkt me leuk, is dat het ook? Heb je die van Ebay?

Beetje als Raiden II vindt ik (met meer sprites op beeld), dus best wel een goede shooter. Beetje oldschool shooting dus en niet te vergelijken met bullethell Cave shooters.
 
Redneck":3e2krw0f said:
Nice, shienryu lijkt me leuk, is dat het ook? Heb je die van Ebay?
Wel een goede game, maar kan zeker niet tippen aan Battle Garegga/Batsugun.
Maar ik wil ze gewoon allemaal hehe :P
En ja deze komt van ebay.
 
almighty":399vozei said:
Wel een goede game, maar kan zeker niet tippen aan Battle Garegga/Batsugun.
Maar ik wil ze gewoon allemaal hehe :P
En ja deze komt van ebay.

Wat Battle Garegga betreft wens ik je veel succes! 😉
 
goatboy":2pgyncup said:
almighty":2pgyncup said:
Wel een goede game, maar kan zeker niet tippen aan Battle Garegga/Batsugun.
Maar ik wil ze gewoon allemaal hehe :P
En ja deze komt van ebay.

Wat Battle Garegga betreft wens ik je veel succes! 😉
Game zie ik regelmatig verschijnen hoor 😉
 
Vandaag even een 19 inch Iiyama vision master pro 452 crt gekocht. (12,50 euro :lol: ) en even de 360 aangesloten.Ziet er echt gelikt uit in tate mode, maar dat kan ook niet anders met een scherm als deze.
Zitten zoveel opties op en kende hem al (vroeger gehad) en weet gewoon dat dit de beste crt schermen zijn.
Nu nog een 22 inch scoren en dan kan deze voor de Dreamcast gebruikt worden.Altijd beter als lcd met tate want blijft dan echt geen speelvlak over :cry:
img2958c.jpg

img2963g.jpg
 
Hmm.. ik ben nog uit de tijd dat een standaard CRT in tate mode meteen verkleuring geeft.. dit ziet er sweeet uit..
 
Striker 1945! = cool. Gewoon lekker schieten en collect. Ik heb net Strikers 1945 II gescored op YAJ (en een paar andere dingetjes) ;) Alleen dat wachten altijd. :) Ziet er allemaal erg prettig uit Almighty!
 
hehe, eindelijk m'n eerste cave pcb :twisted:
Heeft even geduurd (douane) maar was het wachten zeker waard.
Ben er nu dus ook achter gekomen hoe slecht de port naar de PS2 is en de pcb is echt vele malen beter!

Helaas wel een kleine tegenslag met de standaard psu die in m'n Astro zat en moest toch de zware voeding gebruiken omdat de kleine psu het niet trok.Zat wel met het geluid maar dit is ook gefixt :P
Voorlopig vermaak ik me hier prima mee en de volgende 2 cave games zijn al weer onderweg :D

Is het trouwens normaal bij het opstarten dat je eerst een soort test menu ziet die hij naloopt?

img3008n.jpg

img3013a.jpg

img3014.jpg
 
Voeding probleem? Op mijn standaard Astro voeding loopt zelfs een Naomi board zonder lockups. Anyhoe, Veel plezier ermee.
 
Back
Top