What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Pat7o":25puy849 said:
vraagje: heeft deze pcb de optie om je beeld te roteren (op zijn kop te zetten)

De mijne heeft dat wel. Kun je via jumperen regelen.
(60 in 1 - Vertical Classic Game, Two TrackBall QA)
 
moest ik altijd nog eens hebben,
0153_1_sbl.JPG
En een paar leuke shmups erbij, vooral de eerste is erg goed,
ss_Imagex_obi.jpg
ss_fantasyzone.jpg
Hopenlijk gaat deze Gigawing wat langer mee want op de andere kwam spontaan een lelijke kras.
dc_gigawing.jpg
Op Border Down na heb ik de mooiste shmups nu wel te pakken en kan me nu gaan richten op de Saturn :)
Hier zijn namelijk veel mooie exemplaren op te vinden 8)
 
almighty":15mlzj3x said:
pooyan":15mlzj3x said:
Is er al een release date bekend dan?
Volgens mij ook ergens in Februari, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Net een mailtje van Play Asia over DoDonPachi Daioujou Black Label Extra.

Release is nu voor Feb 19, 2009 (was Q1 2009)

:D
 
ElPancho":36qghzpz said:
almighty":36qghzpz said:
pooyan":36qghzpz said:
Is er al een release date bekend dan?
Volgens mij ook ergens in Februari, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Net een mailtje van Play Asia over DoDonPachi Daioujou Black Label Extra.

Release is nu voor Feb 19, 2009 (was Q1 2009)

:D
klopt :D
Net ook een mailtje gehad.
 
Bedankt ZiEk, ziet er wel leuk uit zo :)
img2207hq3.jpg

Ook jij bedankt Pat7o ziet er gezellig uit zo :)
img2209yv4.jpg
 
Chips!...waarom had ik ook al weer besloten deze neon weg te doen... :)
ziet er goed uit!
 
Hey cool man, deze heb ik ook en komt op de New Astro als Marquee holder zeg maar, zelfde als wat ik bij de Neo heb gedaan :D

ps zijn de letters ook blauw als het licht uit is Marc of doorzichtig gewoon?
 
Psykick":ut3999gr said:
Hey cool man, deze heb ik ook en komt op de New Astro als Marquee holder zeg maar, zelfde als wat ik bij de Neo heb gedaan :D

ps zijn de letters ook blauw als het licht uit is Marc of doorzichtig gewoon?
Zijn gewoon doorzichtig Hassan.
 
Haha in het blauw staat die best mooi, zal ik onthouden ;P ben blij dat ie goed aangekomen is.

Die taito asbak heb ik ook, laaats ook echt gebruikt :twisted:
 
Eindelijk kun je hem bestellen:
Death Smiles [First Print Limited Edition]
pa.145233.1.jpg
pa.145233.12.jpg
:D
 
Nice Almighty :) heb jij je Saturn nog wel veel aanstaan voor schmups of is met de 360 nu je console bij nu?
 
In April zal dat de 360 zijn 😉 maar mometeel zit ik veel achter de Saturn.(wat heeft deze console mooie shooters!)
 
Nice shmup voor de psx en voor een leuke prijs.

Raiden project
img2269kr1.jpg

img2270wt2.jpg
 
Weer een kleine update want er komt nog meer :)

snes shooters (losse cart's maar wel ntsc):
biometalenthunderspiritya7.jpg

img2312su0.jpg


Overgenomen van Pat7o :) :
spaceinvadersps2ca4.jpg


En gekocht via Arcade Otaku:
img2338zj9.jpg

retrobookcr7.jpg
 
Mijn dag kan vandaag niet meer stuk hehe 8)

Borderdown(sealed)/Shin Contra/Thunderforce V:
borderdownthunderforcev.jpg

achterkant.jpg

Shooting Love, 200X/Do Don Pachi Daioujou Black Label Extra
:

img2349.jpg

img2350.jpg

img2351.jpg
 
Back
Top