What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aankondiging nieuwe XBOX - Vanavond (21 mei) om 19:00

Persoonlijk vind ik het ontwerp van de nieuwe Xbox juist 'mooi'. Ik zit niet te wachten op al die onmogelijke ontwerpen, ik wil gewoon een standaard formaat wat ik onder mn versterker kan zetten :)
 
Ze toonden de hardware tenminste meteen. De PS4 presentatie miste dat echt, vond ik.

En het laatste waar je je druk om zou moeten maken is de looks van de machine, lijkt me. Het gaat er toch uiteindelijk om wat het kan, toch?
 
iBzvb2JSpQNRM.gif
 
Zo MS krijgt de wind echt van voren, wat zou ik graag bij de meetings zijn daar in Redmond...deze gasten maken nu overuren....ik denk dat er nog wel wat aanpassing komt in het beleid hier en daar.
 
ZeMMiK":15rqdi5h said:
Zo MS krijgt de wind echt van voren, wat zou ik graag bij de meetings zijn daar in Redmond...deze gasten maken nu overuren....ik denk dat er nog wel wat aanpassing komt in het beleid hier en daar.
Mijn persoonlijke visie (niet die van MS, ook al ben ik MS Employee):

Ik gok van niet ;-)

Er zijn meerdere invalshoeken om naar deze Xbox One propositie te kijken. Ik gok dat ze eerder effort gaan steken in het brengen van de diverse boodschappen. En MS gaat echt de camera niet aanzetten om je te bespioneren, hoor. Dit is trouwens niet het eerste device waar een camera op zit, en dat veel online is. Denk even aan je iPhone, Android of Windows Phone device.
 
Ach het zal wel een kwestie van tijd zijn voordat je een crack kunt upload om een workaround te vinden voor de gebruikte spellen. Overigens ik heb ooit een IT-er gekend die altijd met een post-it voor de camera van zijn laptop werkte... dus wie weet is dat een goeie oplossing voor de mensen die moeite hebben met de camera ;)
 
Cageman":1bwnkiqy said:
ZeMMiK":1bwnkiqy said:
Zo MS krijgt de wind echt van voren, wat zou ik graag bij de meetings zijn daar in Redmond...deze gasten maken nu overuren....ik denk dat er nog wel wat aanpassing komt in het beleid hier en daar.
Mijn persoonlijke visie (niet die van MS, ook al ben ik MS Employee):

Ik gok van niet ;-)

Er zijn meerdere invalshoeken om naar deze Xbox One propositie te kijken. Ik gok dat ze eerder effort gaan steken in het brengen van de diverse boodschappen. En MS gaat echt de camera niet aanzetten om je te bespioneren, hoor. Dit is trouwens niet het eerste device waar een camera op zit, en dat veel online is. Denk even aan je iPhone, Android of Windows Phone device.

Ik heb het niet over die camera, maar over het feit dat je een schijfje niet effe kunt uitlenen maar het alleen werkt als het gekoppeld is aan je account. Ook dat je minimaal 1x per 24 uur connectie moet zoeken met het internet en van die ongein. Daar is men zich echt wel achter de oren aan het krabben....
Ik vermoed dat dit afgezwakt gaat worden...zeker als PS4 dat niet heeft....
Consumenten wensen toch een bepaalde vrijheid en ik wil sommige games gewoon verkopen na een tijdje.
We gaan het zien ....http://www.gamer.nl/achtergrond/425465/de-xbox-one-en-tweedehands-games
 
Cageman":enzbxufy said:
Mijn persoonlijke visie (niet die van MS, ook al ben ik MS Employee):

Ik gok van niet ;-)

Er zijn meerdere invalshoeken om naar deze Xbox One propositie te kijken. Ik gok dat ze eerder effort gaan steken in het brengen van de diverse boodschappen. En MS gaat echt de camera niet aanzetten om je te bespioneren, hoor. Dit is trouwens niet het eerste device waar een camera op zit, en dat veel online is. Denk even aan je iPhone, Android of Windows Phone device.

Ik gok ook van niet. Ik denk niet dat MS de gamer perse op het oog heeft met deze box maar voor een bredere ervaring dan dat gaat. Kijken wat de aandeelhouders daar uiteindelijk van gaan vinden.

Duurt sowieso erg lang voordat MS wat met feedback van de massa doet. Windows is sinds jaar en dag het meest aangevallen OS -iets om trots op te zijn, de prijs van marktleider zijn - maar het heeft jaren van feedback geduurd ("MS zou het te veel zijn om een half procent vd winst in een beveiligingspakket te duwen?") voordat er iets kwam dat er -een beetje- op lijkt.

Maar aan de invalshoeken van geen 2de hands games en 1x per 24 uur on line gaan daar is geen sugarcoaten aan volgens mij. Of de wereld bestaat uit meer mensen dan ik denk die -ik noem maar een paar invalshoeken- tv willen kijken terwijl ze gamen en dan nog een hersenhelft over hebben om een skype op te zetten.

MS maakt hoop ik op de E3 de exclusives de moeite anders echt geen reden om dit te kopen.

*kijkt naar mediaspeler en Game & Watches*
 
In Noord Amerika is de huidige Xbox ook een mediaplayer met NFL, ESPN, Netflix etc.
Ja MS wil een plekje in de huiskamer, dit zal voornamelijk dus in Noord Amerika zijn, maar
daarnaast hebben ze ook een markt in europa, Brazilie, India etc
In die markten zullen ze anders te werk moeten gaan. Ze zijn hun gaming roots absoluut nog
niet kwijt, en dat zullen we van de beide bedrijven gaan zien op de E3.
Ik hoop alleen dat het mogelijk blijft om een game te kunnen lenen zonder dat hele gedoe met DRM
etc..
 
Ga er maar niet van uit, ze willen al jaren cashen op de 2hands games. Zowel Sony, nintendo en microsoft.
Tot nu toe is alleen Sony het gelukt om hun console redelijk illy copy proof te houden. terwijl voor de rest de games in grote maten gekopieerd wordt.
Krijg je de console hackproof, kun je de volgende stap nemen, en de 2e hands markt aan te pakken.

Voor de winkels leveren 2e hands games meer op dan nieuwe games
 
Ik erger mij ook hoor aan de praktijken van Gamestop, als je dan een game wilt kopen dan bieden ze je een 2e handse aan voor 5 euro minder. Wij als gamer zullen daar dus de dupe van gaan worden.
Mijn koopgedrag zal daardoor wel gaan veranderen, ik pik nog wel eens wat op in de uitverkoop of 2e hands en na een tijdje verkoop ik het weer want anders groeit mijn zolder dicht. Ik moet er niet aan denken dat ik al mijn Xbox games nog zou hebben.

We gaan het zien, als MS het doet dan zou het verstandig zijn van Nintendo en Sony om het ook te doen, dan kun je als consument weinig anders..als alleen MS het doet....dan zal de consument gaan stemmen met zijn portomonnee.
 
ZeMMiK":3jvyd9xb said:
We gaan het zien, als MS het doet dan zou het verstandig zijn van Nintendo en Sony om het ook te doen, dan kun je als consument weinig anders..als alleen MS het doet....dan zal de consument gaan stemmen met zijn portomonnee.

Met alleen PS4 als 2e hands assortiment ga je het toch ook niet redden. Als je als Gamespot zijnde nog steeds je kop in het zand steekt en je business model niet al veranderd hebt, is het toch veel te laat. Welkom in 2013.
 
Hahaha ik zei het nog, gaan we weer stapelen. En daar is de ps4. Ook een 4kante bak zoals de xbox one.
Geen stereo torens maar console torens bouwen naast je tv.
 
Back
Top