Mijn persoonlijke visie (niet die van MS, ook al ben ik MS Employee):ZeMMiK":15rqdi5h said:Zo MS krijgt de wind echt van voren, wat zou ik graag bij de meetings zijn daar in Redmond...deze gasten maken nu overuren....ik denk dat er nog wel wat aanpassing komt in het beleid hier en daar.
Cageman":1bwnkiqy said:Mijn persoonlijke visie (niet die van MS, ook al ben ik MS Employee):ZeMMiK":1bwnkiqy said:Zo MS krijgt de wind echt van voren, wat zou ik graag bij de meetings zijn daar in Redmond...deze gasten maken nu overuren....ik denk dat er nog wel wat aanpassing komt in het beleid hier en daar.
Ik gok van niet ;-)
Er zijn meerdere invalshoeken om naar deze Xbox One propositie te kijken. Ik gok dat ze eerder effort gaan steken in het brengen van de diverse boodschappen. En MS gaat echt de camera niet aanzetten om je te bespioneren, hoor. Dit is trouwens niet het eerste device waar een camera op zit, en dat veel online is. Denk even aan je iPhone, Android of Windows Phone device.
Cageman":enzbxufy said:Mijn persoonlijke visie (niet die van MS, ook al ben ik MS Employee):
Ik gok van niet ;-)
Er zijn meerdere invalshoeken om naar deze Xbox One propositie te kijken. Ik gok dat ze eerder effort gaan steken in het brengen van de diverse boodschappen. En MS gaat echt de camera niet aanzetten om je te bespioneren, hoor. Dit is trouwens niet het eerste device waar een camera op zit, en dat veel online is. Denk even aan je iPhone, Android of Windows Phone device.
ZeMMiK":3jvyd9xb said:We gaan het zien, als MS het doet dan zou het verstandig zijn van Nintendo en Sony om het ook te doen, dan kun je als consument weinig anders..als alleen MS het doet....dan zal de consument gaan stemmen met zijn portomonnee.