What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

Ja! Count me in! Gradius en R-Type graag! Ben ook zeker bereid om PCB's/Games uit te lenen voor die dag!
 
Cageman":1rstv7jd said:
Ja! Count me in! Gradius en R-Type graag! Ben ook zeker bereid om PCB's/Games uit te lenen voor die dag!

Die titels zullen er zeker wel bij zitten :), kan alleen nog niet zeggen voor welke console(s) ;)

Top dat je erbij bent!
 
Eigenlijk moet pas op de dag zelf bekend worden welke shmups we gaan spelen, dan voorkom je dat mensen die de game hebben kunnen oefenen en anderen niet ;) Ga ik vast Space Invaders oefenen :P
 
S913":3eofbzam said:
Oeh, da´s ook goed!! Moet ik wel ff een BoB regelen :D

Waar heb je het over Bob, jij rijdt! hahahahahaha...

Ehm... ik heb net mijn MAME PCtje opgebouwd en ben weer een beetje aan het Phoenixen... ehm... mag je ook kijken? Ben zo bang... 1 verslaving is wel genoeg en het schijnt dat het CAVE virus airborne is.... :? Als ik daarmee besmet wordt moet ik een night-job nemen...
 
Ik ben gek op shmups maar ben er zeker niet goed in.
Ik wil ook wel komen als ik welkom ben(en ergens om de hoek mijn joint kan roken want ik kan niet zo goed tegen drank en ben al druk genoeg van mezelf)
 
Misschien even begin post aanpassen met wie nu officeel betaald heeft en komen? 😉
 
Dit lijkt me supervet. Als ik mag komen, dan ben ik zeker van de partij!
 
har the cat":1skhub7f said:
Dit lijkt me supervet. Als ik mag komen, dan ben ik zeker van de partij!

Iedereen is welkom... (boven de 18) :)

Update volgt dit weekend...
 
Echt respect! , ziet er gewelidig uit Ronnie en heb echt zin in Oktober.

8)
 
Back
Top