What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

Deze 4 jongens gaan het arcade gedeelte verzorgen !!

'tis geen Insert Coin, maar we moeten ergens beginnen :)

20 aanmeldingen inmiddels !!

4xsega.JPG
 
Top! Inderdaad een New Astro 2. :o Deze zie je niet vaak voorbij komen. Weet al waar ik zal uithangen zo te zien.
 
Met een gameslist haal je nog minimaal het dubbele aantal bezoekers binnen Ronnie...
 
Ben nog een beetje aan het afkicken van IC 09, maar dit begint nu toch ook al behoorlijk te kriebelen. Wordt weer een toffe dag.
 
Schrijf mij ook maar in. Ik had al spijt dat ik IC 09 gemist had.
Ik laat deze niet voorbij gaan.
En inderdaad, kerel heeft gewoon een Astro 2 staan !
 
Laat ik me ook maar officieel inschrijven dan... doe ff details in pm hoe het zit met inschrijven enzo verder!
 
En hier zijn ze : de 1e 10 Tournament SHMUP games die op 10-10-09 gespeeld gaan worden !! ....


Tot nu toe 25 aanmeldingen !!

info/aanmeldingen : ronnie@rklok.nl
 
Sjees..
Dit zijn zo beetje de moeilijkste shmups die je kan uitzoeken. Dat wordt zweten ! :D
 
Vette line-up! De meeste van deze spellen heb ik nog nooit gespeeld, leuk om ze een keer in real life te zien en te spelen. Kan niet wachten!
 
Tja ik focus me ook maar op 1 of max 2 games voor de rest ben ik er ook alleen voor de gezelligheid, ik ben al tevreden als ik niet als 25 / 25 eindig :)
 
TESTEN van de Setups/Regels/Games !!

SHMUPTEST1.jpg

SHMUPTEST2.jpg


10-10-09 komt dichterbij !, er moet nog veel gebeuren......
 
ne0":2ydte0xo said:
Tja ik focus me ook maar op 1 of max 2 games voor de rest ben ik er ook alleen voor de gezelligheid, ik ben al tevreden als ik niet als 25 / 25 eindig :)
Helemaal mee eens, ben al blij als ik 1 of 2 games eerder gespeeld heb :P Hopelijk binnenkort mijn Mame aan de gang om een beetje te oefenen.
 
Moet zeker nog veel gebeuren Ronnie, maar het begin is er en heb er alle vertrouwen in :)
Wat waren die kleintjes goed he, echt ongelooflijk man :shock:
 
Back
Top