What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

rklok

Shmup Veteran
De flyer zegt het helemaal, ik probeer even te peilen in hoeverre mensen van hier dit leuk vinden en zich willen inschrijven. (onder de platforms zal natuurlijk ook ARCADE zijn)
Op dit moment heb ik het alleen nog hier gepost, maar meer reklame gaat zeker volgen.
Om het helemaal TOP en LEUK te maken, zit ik aan een inschrijfgeld van 7,50 euro per persoon te denken , dit om wat leuke prijzen te halen en wat goed eten.... de rest neemt RKLOK voor zijn rekening,
Mensen dit gaat zeker heel erg leuk worden en zal bij succes zeker jaarlijks-terugkerend worden.

WIE WORDT DE EERSTE ALLROUND SHMUPKING van NEDERLAND ?? :)
 
:D :D Yes, te gek initiatief. Zet mij maar als eerste op je lijst. 10 Oktober is vanaf nu gereserveerd voor dit event, en daar komt dus niets tussen.

PS: als je voor deze dag nog een paar SHMUP PCB's nodig hebt, PM me maar.
 
Ok, super! de eerste. Het leuke is denk ik dat het zeker een gezellige dag wordt en er ook een wedstrijd aan verbonden is, verdeeld over 20 verschillende consoles. (2D SHMUP van 1980 t/m heden!!)
 
10 oktober is nog ERG ver weg, waar het om plannen van mijn werk gaat en ongeacht dat ik niet super goed ben in in Shmups, ga ik het zeker proberen :P

#2 present!!
 
Ronnie ik ben natuurlijk ook van de partij hehe, maar dat wist je vast wel 😉
Zal alvast ruimte maken hiero voor de beker :lol:
 
rklok":2grazv4w said:
..... en er ook een wedstrijd aan verbonden is, verdeeld over 20 verschillende consoles. (2D SHMUP van 1980 t/m heden!!)

Reik maar wisselbekers uit, dan moet je het namelijk elk jaar organiseren.
 
pooyan":k1ro4bgl said:
rklok":k1ro4bgl said:
..... en er ook een wedstrijd aan verbonden is, verdeeld over 20 verschillende consoles. (2D SHMUP van 1980 t/m heden!!)

Reik maar wisselbekers uit, dan moet je het namelijk elk jaar organiseren.

Ja dat was al het plan :D
 
Relaxt idee, ik ben er ook bij onder voorbehoud, maat van me is ook jarig die dag. Wat voor tijd heb je in gedachte om te beginnen?
 
ruderudie":1uufeb1n said:
Relaxt idee, ik ben er ook bij onder voorbehoud, maat van me is ook jarig die dag. Wat voor tijd heb je in gedachte om te beginnen?

1400 tot 2200 uur (of later..)
 
Mss een idee dat de members wat scores posten.
Leuk om van te voren te weten of er nog wat getrained moet worden.

Ben heel benieuwd wat Nozomi members op Galuda en Death Smiles scoren.


Aan de andere kant .... is misschien wel zo spannend om dat niet te weten .....
Lastig om all-rounder te worden denk ik voor mij dt wel


Bring it on dudes.



:D
 
ElPancho":1s705mn1 said:
Mss een idee dat de members wat scores posten.
Leuk om van te voren te weten of er nog wat getrained moet worden.

Ben heel benieuwd wat Nozomi members op Galuda en Death Smiles scoren.


Aan de andere kant .... is misschien wel zo spannend om dat niet te weten .....
Lastig om all-rounder te worden denk ik voor mij dt wel


Bring it on dudes.

:) even voor de duidelijkheid, Allround betekent op 20 verschiilende consoles!! van 1980 - 2009 :):)





:D
 
Dat zeg ik ... bring it on 😉

Maar zonder dollen: lastig om alround te worden ..... ben al blij als ik me op 1 titel per keer kan storten.
 
ruderudie":chjw7h3h said:
Relaxt idee, ik ben er ook bij onder voorbehoud, maat van me is ook jarig die dag. Wat voor tijd heb je in gedachte om te beginnen?

Nou, dan hoef je niet lang na te denken over een kado. Geef hem gewoon een gezellig uitje 😉
 
ElPancho":1057vgw3 said:
Dat zeg ik ... bring it on 😉

Maar zonder dollen: lastig om alround te worden ..... ben al blij als ik me op 1 titel per keer kan storten.

Dat is het mooie van dit, iedereen kan wel een bepaalde shmup erg goed en het is dan de bedoeling hiermee een zeer goede score neer te zetten om een matige score van een andere shmup snel te vergeten.
Kom wel even spieken Ronnie wat er op de lijst staat haha 😉
 
almighty":1ejxui2k said:
ElPancho":1ejxui2k said:
Dat zeg ik ... bring it on 😉

Maar zonder dollen: lastig om alround te worden ..... ben al blij als ik me op 1 titel per keer kan storten.

Dat is het mooie van dit, iedereen kan wel een bepaalde shmup erg goed en het is dan de bedoeling hiermee een zeer goede score neer te zetten om een matige score van een andere shmup snel te vergeten.
Kom wel even spieken Ronnie wat er op de lijst staat haha 😉

Marc, die lijst is uiteraard TOP SECRET !! :)
 
almighty":15wsb5wu said:
Dat is het mooie van dit, iedereen kan wel een bepaalde shmup erg goed en het is dan de bedoeling hiermee een zeer goede score neer te zetten <knip>
Err ... ik kan Galaga een beetje, maar dan houdt het ook wel een beetje op :P Ik zal snel mijn mame-pc aan de gang proberen te krijgen, dan kan ik die in iedergeval oefenen, anders ga ik wel voor de sportiviteits- of poedelprijs :mrgreen:
 
Back
Top