What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mooooiii... SUPERstrak. Het is gewoon bijna porno :-)
 
goatboy":3oaofujd said:
....
Heb op dit moment 7 panels allemaal in super staat:

2x Sega Blast City 1P
1x Sega Astro City 2P
1x Sega Net City 1P
1x Sega Net City 2P
1x Sega Naomi Analog Control 2P (Zombie Revenge panel)
1x Virtua Golf

Nieuwe hobby: panels verzamelen. :D Zit er artwork bij? 😉
 
Ik ben echt jaloers op die Blast! Bedankt voor het sharen van de plaatjes. :D
 
echt een vette cab, wannneer komt de foto van de cab met de nieuwe knoppen ?
 
Bedank allemaal! :D De 'Net City' is nog steeds under construction. Al een hele tijd helaas. Moet nog even de tijd vinden om alles perfect af te kunnen ronden. Watch this space!
 
Kick ass Henk. Futari is inderdaad een prachtig gestileerde game. Under Defeat ken ik alleen van de DC, maar is ook geweldig op zo'n getate 29".
 
Dat ziet er echt fantastisch uit. Under Defeat staat ook nog op mijn verlanglijstje. Die Blast City wordt wel lekker verwend :-)
 
Futari! 8)

Helaas voor mij (nog) te duur en ga hem dan maar eerst proberen voor de 360. (schijnt namelijk regio vrij te worden)

Gefeliciteerd met deze uber game Henk!
 
Wat een mooie aanwinst weer Goatboy. :)
Voor mij ook nog boven mijn budget, maar heb de regio-vrije Xbox 360 versie al gepreorderd bij Play-Asia. Heb er zin in!
 
Allememachies.

Ik? Jaloers? Nooit! ;-)

drie woorden: FAN-BLOODY-TASTIC!!!
 
goatboy":2lf8phu5 said:
Moest dit nog even toevoegen aan m'n gallery. Sega lineup in attract mode. Hier doe je het voor! 8)

sega_lineup01.jpg

Kick ass man, die foto kan niet vaak genoeg gequote worden. Inderdaad prachtige setup, zeker de mooiste in ons landje, in ieder geval het oosten daarvan. :D :D :D :D

Wat zijn de openingstijden?
 
Valt me nu pas op dat de chopped naomi een stuk "rechter" omhoog staat qua scherm. Wat vind je zelf fijner, scherm wat meer achterover zoals de NAC of de chopped naomi?

PS gefeliciteerd nog met je 9 kleine zwarte aanwinsten ;)
 
Tis inderdaad wel meer 'in your face' dan bij de BC of NAC. Deze laatsten spelen toch het lekkerst. :)
 
Gaaf!!!

Gefeliciteerd Henk 😉

Ziet er bruut uit, ff snel uitspelen en dan zie ik hem morgen wel in 'buy sell & trade' :P
 
almighty":1ss3dsye said:
Ziet er bruut uit, ff snel uitspelen en dan zie ik hem morgen wel in 'buy sell & trade' :P

Stel je voor. :) Dat zou niet veel goeds betekenen toch? Onwijs vette game, Iets heftiger dan de eerste Galuda en de extra toegevoegde Kakusei optie is ook erg interessant.
 
Back
Top