+1ckong":3velipam said:Iedereen moet komen!![]()
Ze zijn op shmup event al geweest. Ik ben er geen voorstander van, gewoon beetje ouwehoeren zonder camera in je bakkes aub. Maargoed it's ronnie's call.
ne0":3y7cdq9p said:Ze zijn op shmup event al geweest. Ik ben er geen voorstander van, gewoon beetje ouwehoeren zonder camera in je bakkes aub. Maargoed it's ronnie's call.