jiggymf":x6si6bkl said:Time?
Rorsach":25ysoe0b said:Godzakkes, kan je niet wat dichterbij komen wonen![]()
sjorspion":38llqn8j said:durf het bijna niet te vragen...maar ook toegankelijk voor nieuwe leden?![]()
Rorsach":2qr0c0hn said:Ik kreeg net op m'n flikker van mijn vrouw toen ik zei dat ik 19 november naar Apeldoorn wilde.
Bleek ik de 60ste verjaardag van mijn schoonmoeder te zijn vergeten en ik denk niet dat ik daar onderuit kan komen, hoe graag ik ook zou willen![]()
Umdlye":184y3nt9 said:helaas, je moet minstens in juni aangemeld zijn en 100 posts hebben :lol: :roll:
ruderudie":1d5k0law said:K*tzooi, gaat hem helaas niet worden voor mij, dan zit ik in Amsterdam
Umdlye":3sb86z1i said:helaas, je moet minstens in juni aangemeld zijn en 100 posts hebben :lol: :roll:
En daarom zet ik er ook een smilie achter. Get it?Umdlye":95t7939s said:hoeveel smilies moet ik er nog achter zetten?