What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Aleste

    K-1 / UFC fans die vannacht gaan kijken?

    Meestal zijn er op sites zoals www.justin.tv wel live streams te vinden van dit soort evenementen.
  2. Aleste

    SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

    Wauw! Ziet er erg bruut uit man! :D
  3. Aleste

    ZiEk's Game Hoekje.

    Bedank voor de tip! Zal eens op jacht gaan. :D
  4. Aleste

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom Arcadegek :)
  5. Aleste

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom op het forum! :D
  6. Aleste

    ZiEk's Game Hoekje.

    Cool man! :D Streef Fighter goodies blijven vet! Zijn ze ook ergens per stuk (niet blind box) te koop dat jij weet?
  7. Aleste

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Erg leuk om jullie allemaal even vluchtig te hebben ontmoet. Mooi opgezet, leuke en enthousiaste mensen. Cool dat het zo'n succes was! :D
  8. Aleste

    Fijne kerstdagen en een gelukkig 2012

    Iedereen een gelukkig, gezond en niet te vergeten gamend 2012 gewenst! :D
  9. Aleste

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Die Namco lightgun collection samen met die House of the Dead: Overkill zijn voor mij de redenen om binnenkort ook zo'n PS Move te kopen. Heb je dan alleen dat pakket met die camera + 1 controller nodig of moet je ook nog zo'n losse (andere) controller erbij kopen voordat het werkt?
  10. Aleste

    gez. decals house of the dead 2

    Weet niet of het ook geldt voor de arcade versie, maar om rood bloed te krijgen in de Dreamcast versie moest je het spel eerst een keer uitspelen en dan kon je het daarna in het optie menu veranderen. Is er in de menu bios een optie aanwezig om van land (of taal) te wisselen? Dat wil bij andere...
  11. Aleste

    Game van 2011

    1. Uncharted 3 2. Yakuza 4 3. Zelda Skyward Sword
  12. Aleste

    SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

    Vet hoor! Moet zeggen dat dat geel best een blikvanger is. :)
  13. Aleste

    Gefeliciteerd Rorsach!

    Happy birthday! :)
  14. Aleste

    Je zeldzaamste game?

    @ zpeakabonk: Als je de artwork cool vindt, dan moet je eens hier: http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=195492 (of hier http://www.adventure-treff.de/artikel/f ... poster.php ) kijken. Daar kan je posters van Day of the Tentacle en ook van veel andere bekende Lucas Arts spellen en andere...
  15. Aleste

    Je zeldzaamste game?

    Heb Day of the Tentacle 'triangle box' uitgave nog ergens liggen. :) Helaas niet in zo'n goede staat als op deze foto:
  16. Aleste

    Gefeliciteerd Jiggy!

    Happy B-day! :D
  17. Aleste

    Mijn derde prinsesje is gearriveerd ;)

    Gefeliciteerd! :D
  18. Aleste

    Grappige video's topic

Back
Top