What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Daar is tie dan ...

    laten we met z'n allen die kast kopen en dan tegen elkaar online knallen? :roll:
  2. Mildoe

    Mildoe's gameroom

    Lang niks meer game gerelateerd gepost hier...dus vandaar! http://www.whimsyload.com/cgi-bin/shop/ ... &category= deze op de kop getikt voor iets van 30 euro in China in een hele kleine (3 bij 3m) zippowinkel... Super rare en van horen zeggen 199 stuks van gemaakt...Helaas niet meer mint...
  3. Mildoe

    Tips nodig voor shopping

    een sf4 kit? of en bazblue kit is ook wel wat volgens mij? anders guilty gear?
  4. Mildoe

    Tokyo Arcade beurs filmpje

    je verslag is toch wel wat uitgebreider dan die van InsideGamer. Helft van de tijd snapt die Jelle van Es niet eens wat voor games er op de vloer staan...:D Zag er erg tof uit allemaal, vooral die border break!
  5. Mildoe

    Game Mystery 2 :)

    misschien wat meer info over de console waar die op was verschenen?
  6. Mildoe

    Game Mystery

    wat een hardcore gast is het ook....krijgt 3 zinnen en raad meteen de game. succes met zoeken Kenshiro!
  7. Mildoe

    Ken's gameroom revisited

    strak zoals altijd! lijkt bijna op een kamer van iemand met smetvrees ;)
  8. Mildoe

    Street Fighter VS Tekken

    hoe gaat dat dan eigenlijk in zijn werk....tekken karakters hebben allemaal geen fireball...:|
  9. Mildoe

    Onlinemodus Kof XII

    Yes. Ben sinds 2001 ofzo verhuisd naar R'dam. Maar van oorsprong in de Beek opgegroeid. :)
  10. Mildoe

    Onlinemodus Kof XII

    WTF! hier ook een bekenaar!
  11. Mildoe

    Arcades in Nederland

    kijk, dat lijkt er al wat meer op met die prepaid kaarten! Misschien dat het de andere arcadehallen wat meer bezoekers gaan krijgen door dat?
  12. Mildoe

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    wie had durven dromen dat nozomi zo een hechte groep ging worden na al die jaren en dat de cabs maar in het land blijven stromen! Bedankt iedereen voor de enthousiaste inzet en liefde voor de scene!
  13. Mildoe

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    kheb de vrijheid genomen om zijn account al te activeren...;)
  14. Mildoe

    "Having a Blast"

    echt een superdeal man! Klasse ronnie! Alleen jammer dat ik dan net die week terug kom van een maand china/hong kong....:(
  15. Mildoe

    Dat was toch effe schrikken

    :roll: hoort bij ouderdom! maar cageman heeft me een stuk in de goede richting gestuurd, dus dat scheelde al een hele hoop... Daarna SQL proberen te begrijpen...nog nooit mee gewerkt :|
  16. Mildoe

    OnLive - aardig gek

    zal waarschijnlijk wel met een subscription fee werken enzo. maandelijks betalen om te kunnen gamen? en evt nog de game moeten kopen? uiteindelijk heb je in theorie een gaming console die je nooit meer hoeft te upgraden. Zou wel een pijnlijke slag zijn ten op zichte van de drie giganten. als...
  17. Mildoe

    Nozomi.nl bestaat (edit: nu alweer) 5 jaar

    tijd om over te gaan op betaalde memberships! ;)
  18. Mildoe

    Prettige Kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar!

    fijne jaarwisseling alvast!
  19. Mildoe

    Top 3 Games of the Year

    nopes, nog niet, misschien zet ik em voor 2010 er wel bij ;)
  20. Mildoe

    Top 3 Games of the Year

    1: UNcharted 2 : JA Ken, je hebt het echt verkeerd gespeeld denk ik. Besturing is echt helemaal perfect in de game. Ik heb bij deel 1 en 2 echt nergens last van gehad. Zag er allemaal tof uit en het complete plaatje klopte gewoon. Voor mij als fan van Indy zijnde, alleen maar een godsgeschenk...
Back
Top