What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Prettige Kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
xmas.jpg

Ik wens iedereen een prettige kerst en een goed begin van 2010.

:) Ben benieuwd wat voor gamejaar het wordt. Hectischer dan 2009 kan het wat mij betreft eigenlijk niet worden. Ben het jaar begonnen met 1 NAC en het jaar geeïndigd met 2 NAC's, een Egret 2, een Egret 3, een Jaleco Pony en een stel dedicated cabs.

De mooiste aanwinst dit jaar is een originele Donkey Kong cab. En als het goed is zal in 2010 eindelijk mijn droom van een gameroom gerealiseerd gaan worden.

Qua activiteiten zijn er twee uitschieters geweest: het IC '09 event en de SHMUP party. De eerste was hoogstwaarschijnlijk helaas maar éénmalig, maar Ronnie zal ons zeker nog vaker verrassen met diverse grote en kleine party's. :D

Wat heeft 2010 voor jullie in petto qua gamen?
 
Ook vanuit het wonderschone Breda de beste wensen! Volgend jaar misschien wat meer lampjes aan m'n huis:
:-)

Wat 2010 gaat brengen? Tja.. Ik begon 2009 met een kleine verzameling Arcade PCBs, maar nog geen fatsoenlijke cab. In de loop van 2009 een dedicated Afterburner Climax en een NAC gekocht.

Komend jaar ga ik vooral op zoek naar arcade PCBs die ik graag in mijn collectie wil hebben (vooral Konami games staan op mijn lijstje), en blijf ik doorgaan met verzamelen van retro console, x68000 en MSX spul. Dat blijft verslavend..
 
Hier vanuit Zwolle ook iedereen Prettige Kerstdagen en een goed 2010 toegewenst.

:)
 
Allemaal prettige feestdagen gewenst lads.

2010 wordt een overgangsjaar, waar Natal en de PS 'wand' wel worden uitgebracht, maar de echte toppers pas voor 2011 zullen worden aangekondigd. Het wordt een mager jaar qua releases, een mooi jaar qua aankondigingen.

Sony vergroot zijn marktaandeel t.o.v. de Xbox 360 en zal deze voorbijgaan in maandelijke sales. Daarnaast zal Nintendo iets nieuws aankondigen voor in 2011 en zullen meerdere consoles naar 99 euro gaan.
 
Nog een kerstgroet vanuit Breda hier! Naast een mooi gamejaar wens ik iedereen hele fijne dagen en een gezond en gelukkig 2010 toe!

Hopelijk zijn de SNK geesten mij goed gezind dit jaar en gaan ze mij veel mooie Neo Geo titels gunnen haha. Verder hoop ik dit jaar een cabje te kunnen aanschaffen voor op mijn game zolder.

Tenslotte zal ik mij ook eens een keer in levende lijve tonen, waarschijnlijk op het Beat-em-up Event van Ronnie (hopelijk ga ik jullie asses dan even whoopen) :lol:

Geniet ervan en don't eat yellow snow.

kerst.jpg
 
Vanuit het pittoreske Rotterdam een kerstgroet.

Wat het nieuwe jaar gaat brengen weet ik niet, maar 2009 was voor Nozomi en de arcade gezinde geesten een mooi jaar wat mij betreft.

Laten we voor 2010 hopen op meer regiovrije Cave releases, nog meer cabs naar Nederland, uitbreiding van de community, blijven doorgaan van de events; kortom met de voortzetting van 2009 wat betreft de ontwikkeling van het hele arcade-enthousiasme in Nederland.
 
ruderudie":32h3v6x9 said:
Vanuit het pittoreske Rotterdam een kerstgroet.

Wat het nieuwe jaar gaat brengen weet ik niet, maar 2009 was voor Nozomi en de arcade gezinde geesten een mooi jaar wat mij betreft.

Laten we voor 2010 hopen op meer regiovrije Cave releases, nog meer cabs naar Nederland, uitbreiding van de community, blijven doorgaan van de events; kortom met de voortzetting van 2009 wat betreft de ontwikkeling van het hele arcade-enthousiasme in Nederland.

amen en ook vanuit Den Haag de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar!
 
Iedereen prettige feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst! :D

konamixmas.jpg


namcopacxmas.jpg
 
En alvast een goed 2010 gewenst gasten, maak er wat moois van.

Zorg er ook nog even voor dat je je klauwen nog hebt na vannacht.
 
vanavond (en vannacht) drink er ik er 1 op nozomi!
moge het volgende nozomi jaar net zo cabfruitfull worden als 2009 was.
 
Beste wensen voor allemaal :)

Goede voornemens, meer gamen voor shmup games :D
Stoppen met roken, nah :D
 
Back
Top