Hi,
Mijn net ontvangen Blast City gestript, en de monitor even met een compressor schoongeblazen. Wat na het schoonmaken meteen opviel is dat er een kleverige zwarte substantie uit de flyback transformer gelopen lijkt te zijn. Het voelt stevig en wat kleverig aan. Het zit er volgens mij al even.
Ik heb er wel eens eerder wat over gelezen, maar weet niet meer waar.
Moet ik aan een nieuw chassis? Nieuwe flyback? negeren? alle info is welkom..
Mijn net ontvangen Blast City gestript, en de monitor even met een compressor schoongeblazen. Wat na het schoonmaken meteen opviel is dat er een kleverige zwarte substantie uit de flyback transformer gelopen lijkt te zijn. Het voelt stevig en wat kleverig aan. Het zit er volgens mij al even.
Ik heb er wel eens eerder wat over gelezen, maar weet niet meer waar.
Moet ik aan een nieuw chassis? Nieuwe flyback? negeren? alle info is welkom..