What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zotte Ebay advertenties!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
die gast moet zich lekker ingraven in een veendijk, mijn god hoe dom ben je....alhoewel, het is met alles zo: er hoeft er maar 1 gek niet op te letten :)
 
RoOd":3v3vv8n7 said:
die gast moet zich lekker ingraven in een veendijk

hahaha.

Tja dat zei m'n schoonvader ook altijd, je hoeft er maar 1 te vinden die zo gek is.
 
Voor die prijs moet ie z'n dochter erbbij doen ja.
haha, is van een vrouw ( dit zie je aan 'moi') Of een gay. ( dit zie je aan 'moi')
Thanks almighty, lekker om effe lekker te lachen, schroom niet om meer van dit soort buiten proporties zijnde advertenties te posten :lol:
Ben je nou nog steeds op zoek naar Killer Instinct? hehe!
 
d":2jpr2xo7 said:
Voor die prijs moet ie z'n dochter erbbij doen ja.
haha, is van een vrouw ( dit zie je aan 'moi') Of een gay. ( dit zie je aan 'moi')
Thanks almighty, lekker om effe lekker te lachen, schroom niet om meer van dit soort buiten proporties zijnde advertenties te posten :lol:
Ben je nou nog steeds op zoek naar Killer Instinct? hehe!

En als de wind niet draait dan zal ik mischien een bod doen :lol:
Killer Instinct heb ik al alleen 2 nog niet, maar ook geen haast bij want ik vind die ook wel wat minder.
 
almighty":1l2sedcz said:
En als de wind niet draait dan zal ik mischien een bod doen :lol:
:lol: :lol: Die is goed, die ga ik ook gebruiken.
 
Dat verbaast me........................................totaal niet

Wat een stakker
 
Die moet je aangeven bij de politie dan kun je lachen :P 700+ copies dat is gewoon handelen imo.
 
Baki":20kq0ok8 said:
Die moet je aangeven bij de politie dan kun je lachen :P 700+ copies dat is gewoon handelen imo.

idd, mischien eens een mailtje sturen hehe :P
 
Zou niet meer dan terecht zijn!!! Ik heb geen enkel kopietje staan bij mij in de kast!!!!

Alles orgineel zoals het hoort
 
Die vraag die erbij staat ook:

V: hi, ik ben een gameroom aan het bouwen voor de kleine jongen in osn nieuwe huisje in suriname. dus ik ga er zeker niet hier mee handelen. wil dit pakket heel graag hebben. nu is handelen buiten ebay om verboden ....zeggen ze??? heb je een prijsje waarvoor je het nu al doet??? enoisas 06-nov-07
A: nee ik verkoop alleen via ebay
 
Dat is wel een hele grote hufter actie. Eerst zat ik te denken, wat is er nou mis met de aanbieding? Het is toch een SNES controller. Maar 50 euro :D Hahaha.
 
Back
Top