What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zelda Event (19 oktober 2014)

Abc123

TATE Mode Pilot
Entree is 8 euro

Het Bonami Spelcomputer Museum organiseert in samenwerking met zelda Club Nederland http://www.zeldaclub.nl/forum/ hun jaarlijkse Zelda event.

Veel Zelda games speelbaar en een gezellige dag met veel fans (het Zelda event is op de 2e verdieping maar begane grond en 1e verdieping van het museum zijn die dag ook toegankelijk)

Forum van Zelda club over het evenement: http://zeldaclub.nl/forum/index.php?board=74.0
Hier vind je ook oude foto's en verslagen van vorige evenementen.

Deze games zullen speelbaar zijn:

NES - the Legend of Zelda
NES - the Adventure of Link (Zelda II)

SNES - the Legend of Zelda a link to the past

N64 - the Legend of Zelda Ocarina of Time
N64 - the Legend of Zelda Majara's Mask

Gamecube - the Legend of Zelda the Windwaker
Gamecube - the Legend of Zelda Four Swords Adventures

Wii - the Legend of Zelda Twilight Princess

Game Boy - the Legend of Zelda link's awakening

Game Boy Color - the Legend of Zelda Oracle of Seasons

Game Boy Advance - the Legend of Zelda a link to the past
Game Boy Advance - the Legend of Zelda the Minsh Cap

Game & Watch - Zelda

Andere games waarin Zelda figuren voorkomen

CD-i - Zelda's adventure

Wii - Link's crossbow training

Gamecube - Soul Calibur II
Link is op de gamecube versie als special gast te spelen

Bonami Spelcomputer Museum
Stationsstraat 2, 8161 CR Epe
info@spelcomputermuseum.nl

https://www.facebook.com/events/1561001 ... l_activity
 
Die foto's van vorig jaar zien er wel zeer aantrekkelijk uit. En 8 euro voor 4 volle uren gamen op een 5 inch monitor is natuurlijk een once in a lifetime opportunity...

Ik ga dr nog even over nadenken.
 
Ken":2zdzls96 said:
Die foto's van vorig jaar zien er wel zeer aantrekkelijk uit. En 8 euro voor 4 volle uren gamen op een 5 inch monitor is natuurlijk een once in a lifetime opportunity...

Ik ga dr nog even over nadenken.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Ik vind vooral de opstelling van de consoles en monitoren in die stellingkasten met klapstoeltjes ervoor echt geniaal. Ik ga er ook nog even over nadenken.
 
Hmmm...een flink eind rijden (133 km) en entree betalen om alleen Zelda spellen te mogen spelen? Leuk bedacht, maar niets voor mij.
 
Hmmm bijzondere reacties, als je een echte Zelda fan bent is dit een leuke get together.
Als Eddy (DLX) gaat, ga ik ook :mrgreen:
 
Dacht dat er hier nerds rond hingen...ook iets teveel Links en te weinig Zelda's voor mijn smaak :P
 
Ik had een Comicon-style show verwacht maar het werd een vrijdagmiddag-speelgoed-meenemen-naar-school-dagje. Tenminste dat gevoel bekroop me toen ik de foto's zag.

Neemt niet weg dat ik over een jaar of wat een dochter heb, die er misschien graag heenwil, en dan neem ik mijn woorden gewoon terug. Anderen uitlachen is makkelijk natuurlijk. (klap)stoeltjes en 14" monitoren - wie is er niet mee groot geworden :)
 
Tja als we 't over de kids gaan hebben zijn we natuurlijk allemaal pussies. Ik zie me al rond lopen met m'n Link kostuum...
Zal in mijn geval misschien toch een Goron worden:
175px-Goron.JPG
 
Back
Top