What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zelda: A Link Between Worlds.

Ratson

Bullet Dodger
Gisteren gehaald. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het een gruwelijke game is.
Als je LttP ook maar een beetje leuk vond, is dit de game die je moet hebben.
Flashbacknerdgasm!
Wie heeft hem ook en wat vind je ervan?
 
Krijg hem volgende week samen met Mario World 3D maar wat ik er van gezien heb ga ik het erg goed vinden. Ben benieuwd naar de dungeons.

Lttp staat in mijn top 10 ever.
 
Lttp staat ook hoog in mijn lijst maar ik ben zo bang bij Link between worlds dat het gewoon een opgepoetste lttp is. Klopt dat? Of is het echt een compleet nieuwe game met nieuwe verhaallijn?
 
Hoe vindt je hem ten op zichte van A link to the past? Welk cijfer geef je A link between worlds?
 
Abc123":3p1l0ows said:
Hoe vindt je hem ten op zichte van A link to the past? Welk cijfer geef je A link between worlds?

ik geef em een dikke 9, en het is een mooi spel.. veel dingen komen terug uit Alttp :)
 
dexx":1rdzxxsi said:
Abc123":1rdzxxsi said:
Hoe vindt je hem ten op zichte van A link to the past? Welk cijfer geef je A link between worlds?

ik geef em een dikke 9, en het is een mooi spel.. veel dingen komen terug uit Alttp :)

Helemaal mee eens. Niks aan toe te voegen.
 
yep, ik had vandaag een fout met de game, had em volgens het APPARAAT de game eruit gehaald.... niet dus :P
 
Heb hem ook uitgespeeld... koste me 3 dagen...

Ga nu maar op hero mode uitspelen en dan alles halen.

Wat vond ik van de game? Kort, krachtig, leuk, klein, makkelijk, flashback. Ik zou het spel geen 10 geven, maar een 8 a 9 toch wel. Mis wel het gevoel van het zoeken van items, en je blaast en echt in 1 lijn er door heen (al is het spel niet lineair). Ik heb het spel uitgespeeld zonder 1 keer dood te gaan en ik heb echt niet men best gedaan. Op het moment dat het uitdagender werd, ben je bij het einde.

Conclusie; Link to the Past is de betere, maar deze is ook zeker leuk.
 
Als ik mij goed herinner was een link to the past een behoorlijk pittige game.
Ben toen uren aan het zoeken geweest om items te vinden.

Is deze game echt zoveel makkelijker? Dat lijkt met de meeste games nowadays het geval trouwens. Meeste zijn echt een walk in the park.
Ben verzot op games waar de standaard moeilijkheidsgraad pittig is; favoriete game is dan ook ninja gaiden 2 op master ninja!
 
Marcosan30":2qul2yhr said:
Is deze game echt zoveel makkelijker? Dat lijkt met de meeste games nowadays het geval trouwens. Meeste zijn echt een walk in the park.

Geloof me deze ene keer Marco :) Ja het spel is een eitje, zelfs de dungeons, al wordt het op het einde iets uitdagender.

Ik zal eens kijken naar hero mode, maar in de game heb ik 1 keer een bottle gebruikt met een fairy en dat was bij de laatste eindbaas, die echt een lachertje is! Wel cool trouwens, maar valt in het niets bij de eindbaas van Link to the Past.
 
Ik geloof je direct Edcrates,

Wou deze game eigenlijk nog wel gaan halen, twijfel nu.
Vond ganon destijds een baas van een baas die alleen te verslaan was met silver arrows :D
 
Haal de game! Ik heb speciaal een 2DS + Zelda ervoor gekocht.

Dus verkoop je Ferrari en haal Zelda :P
 
Back
Top