Marcosan30
Shmup Veteran
Kwam deze melding tegen vandaag:
http://www.vg247.com/2014/02/03/yakuza- ... us-report/
Ik ben zelf ontzettend idioot van de yakuza serie en had alle hoop op een westerse lokalisatie al opgegeven.
Had al plannen om de game te importeren en onderstaande site opgeslagen onder favorieten zodat ik in ieder geval het menu zou kunnen lezen (zodat ik Ken niet steeds screenshots zou hoeven sturen
)
http://www.seganerds.com/2013/10/23/use ... whos-boss/
Ik heb weer hoop en laat ik hopen niet ten onrechte?!
Kan niet wachten op het moment dat ik weer met Ojisan (oom) Kiryu Kazuma aan de slag kan :mrgreen:
Zou me niet verbazen als er meer liefhebbers op het forum aanwezig zijn, dus ik dacht laat ik het nieuws even delen.
http://www.vg247.com/2014/02/03/yakuza- ... us-report/
Ik ben zelf ontzettend idioot van de yakuza serie en had alle hoop op een westerse lokalisatie al opgegeven.
Had al plannen om de game te importeren en onderstaande site opgeslagen onder favorieten zodat ik in ieder geval het menu zou kunnen lezen (zodat ik Ken niet steeds screenshots zou hoeven sturen
http://www.seganerds.com/2013/10/23/use ... whos-boss/
Ik heb weer hoop en laat ik hopen niet ten onrechte?!
Kan niet wachten op het moment dat ik weer met Ojisan (oom) Kiryu Kazuma aan de slag kan :mrgreen:
Zou me niet verbazen als er meer liefhebbers op het forum aanwezig zijn, dus ik dacht laat ik het nieuws even delen.