What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Yahoo Auctions Japan (YAJ) Guide

Nog ontwikkelingen op het gebied van Yahoo Japan, misschien nieuwe agents etc.? Nog nieuwe, goede of slechte ervaringen ondervonden?
 
nog 2x slechten ervaringen gehad daarna via sal verstuurd werd dus 2x 150 -200 moest betalen voor verzending terwijl ook voor 45 euro kon.ik had een shippingrequest verstuurd via boot .Maar hun hadden mij shippingrequest geupdate naar sal omdat het breekbaar was.daardoor kreeg ik rekening van 169 terwijl ik 45 verwachten en kom ik in de schuld.dit gebeurde telkens automatisch.nu heb hij autoshipping op zee gezet en gelukkig ging het laaste keer goed.maar iedere keer werd ik kwaad het fout ging.ze beloofden verbetering kwam niet en ging weer fout.

daarnaast heb ik masamoto world service gebruikt voor een besteling buiten yahoo
 
Besteld er nog wel eens iemand iets van Yahoo JPN of is die hype ook alweer een beetje vervlogen?
 
Ik heb laatst nog wel even gekeken maar ik denk dat ik prima contacten heb om retro stuff of andere import stuff te kopen.

Het zijn toch een beetje oplichters...
 
Die bemiddelingsbureau's bedoel je. Zonder die lui zou het helemaal onmogelijk zijn stuff naar Europa te halen. Het is vaak dit of helemaal niets als je geen eigen contacten in Japan hebt.
 
Klopt ook wel .. maar wij zouden geen Nozomi aanhangers zijn als we dat niet zouden kunnen, het importeren dan ;)

Maar het klopt dat het voor vele de enige manier is.
 
na een tijd autoshipping via zee en alles goed ging .De vorige keer is het een keer gelukt om 1 item via ems te versturen (japanse stekkerdoos).Zonder dat alles verstuurd werd via ems Dit was wel gelukt door contact te zoeken via email en zo te vragen


toch smj grootste zwakte is je moeilijk grip kan krijgen hoe je spullen verzonden word.Moet veel aandringen.daarnaast is perfect ingepakt

Een shipping request in te vullen werkt niet echt.ik krijg een gevoel ze special instructions niet lezen als je een shipping request invult.En aangeeft hoe verstuurd wil hebben.Afdeling smj verzendingen regelt in japan zit is het probleem.Niet luisterd aangeeft en zelf beslissen hoe alles vertuurd word.De emails worden beandword door iemand in america zit

na een lange tijd alles goedging.is het een week geleden weer goed fout gegaan.

ik had eerst een mail gestuurd aangezien in verleden nogal wat keer fout is gegaan te zorgen zeker goedgaat:

i have buyed alot of playstation games and a playstation last time .But it look the playstation dont read the ps games well.And i need a playstation to test them

i have buyed another playstation on japanjahoo and normally i can wait two months .But i have 100 + playstation games and want to sell them fast.I also buyed a cd repair

so is possible for one time to ship only the playstation main part(not the cables ,games,books,controlers ect those wil shipped out by boat)+ cd repair+ ps2 av cable by ems?

the auction numbers are :

n64768228 ps2 cable
k56923315 playstation
g60773862 cd repair

Vervolgens word geandword :

As long as they are paid it shouldn't be a problem. Go ahead and put through a shipping request on the site and be sure to put those special instructions in the comments section

vervolgens ems geselecteerd.en nog duidelijk beschreven in special instructions. het alleen om 3 items gaat via ems verzonden de rest via zee.

Resultaat:

helft van mijn spullen word via sal verzonden andere helft via zee .De disc repair hebben ze niet verzonden.Zo erg niet wat ik aangevraagd heb

ik zal nu in de toekomst echt geen shipping request meer durfen in te vullen


goede punten *

heel erg netjes ingepakt
goed en snel email contact met persoon in america
erg behulpzaam
goedkoopste
duidelijk overzicht in your items

slechte punten *

shipping request invult word niet gedaan wat je vraagt

mogelijkheid supergun ,arcade pcb kit,doos met meerdere exemplaren zelfde games koopt.ze het openmaken en in stukken knippen en als vulling gesbruiken zonder je toesteming

conputer koop bijv x68000 doen geen extra doos omheen.En gebuiken de computerdoos als verzendoos waardoor erg beschadigdt word

oplossing voor dit is veel aandringen via email in verleden fout is gegaan en nu kan zorgen goedgaat .Maar uiteindelijk kan nogsteeds foutgaan(ook al dring je aan en doe je best)na 3 x aandringen is het gelukt ze voortan alles automatisch via zee versturen.

wat is een bemiddeling beuro ?
 
Nja, maar die 900-1200 yen porto voor interne zending is echt bogus.
Daarvoor verstuur je een koffer van 20 kilo uit Tokio naar Osaka toe.
 
Back
Top